خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات:

برای دنیا یک "اما" به نام "بسیج" بوجود آمده است

سردار بهشتی: رسانه های معاند حق را باطل و باطل را حق نشان می دهد اما بسیج باید درست، رو در روی آنها واقعیت ها و آنچه از آنها داریم نشان دهد.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۲۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سردار حسین بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات با حضور در آخرین روز کارگاه آموزشی استانها ضمن ابراز خرسندی از تلاش و فعالیت های کاربران استانی در بحث فضای مجازی گفت: دهکده جهانی و یهود در فکر به دست گرفتن رسانه ها هستند؛ بسیج علاوه بر تلاشهایی که در سطح کشور و در حوزه های مختلف دارد باید آنچه که در بسیج اتفاق می افتد را به جهانیان نشان دهد.

وی با تاکید بر اینکه باید ابزار و تکنیک کار را شناخت گفت: رسانه های معاند حق را باطل و باطل را حق نشان می دهد اما بسیج باید درست، رو در روی آنها واقعیت ها و آنچه از آنها داریم نشان دهد؛ برای دنیا یک "اما" بوجود آمده به نام "بسیج" پل ارتباطی ما با آنها همین شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و سایت هاست.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات جوانان امروزی بسیج را سرشار از شور و اشتیاق دانست و ادامه داد: سپاه پاسدارن فی نفسه خود جوش بوده و هر جا که موفقیتی داشته مدیون این روحیه انقلابی است. جوانان نباید منتظر بماند تا به آنها راه را نشان دهند باید خود به دنبال آموزش و بعد اقدام و عمل بروند؛ تجربه جنگ تحمیل به ما ثابت کرده که باید هنر سازماندهی داشته باشیم این مهم امروز و در جنگ نرم نیز قابل تامل است.

حسین بهشتی درپایان با اظهار اینکه روحیه پاسداری روحیه جوشش و تلاش و تولید است گفت: به تنهایی نمی شود وزنه سنگین رسانه را بلند کرد باید همگی دست به دست هم بدهیم و با فکر نو و استفاده از ظرفیت ها کار کنیم. البته همه این کارها منوط به پیدا کردن ذائقه مخاطب نیز هست و باید با زبان و علاقه آنها کار تولید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار