اعزام دانش آموزان کوهرنگی به اردوی راهیان نور

کاروان دانش آموزان دختر شهرستان کوهرنگ با بدرقه مسئولان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۰۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کاروان زایران راهیان نور دانش آموزی کوهرنگ با بدرقه امام جمعه، فرماندهی سپاه ناحیه، فرماندار و جمعی از خانواده های دانش آموزان شهرستان، ازمقابل دبیرستان دخترانه الزهرا سلام الله علیها شهر چلگرد عازم سرزمین نور شدند.

سرهنگ پاسدار کرم نظری، هدف از برگزاری این اردو را آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و زیارت مناطق عملیاتی جنوب کشور عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، افزود: امروز تعداد 250 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه مدارس شهرستان کوهرنگ در قالب 6دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .

وی ادامه داد: این کاروان اعزامی به مدت سه شبانه روز از تاریخ 17/آذرماه /95 از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید و با دلاوری ها و رشادتهای شهدای هشت سال دفاع مقدس از نزدیک آشنا خواهند شد تا درس ایثار و شهادت را در راستای حفظ آرمان های امام راحل (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زندگی خود به کار گیرند.

سرهنگ نظری در پایان سخنان خود گفت: خدا را شاکریم که توانستیم با اعزام کاروان های زیارتی راهیان نور در این شهرستان یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی بداریم و دِین خود را هر چند کوچک به این عزیزان ادا کنیم؛ چرا که شهداء به گردن همه ما حق دارند و این حق را باید هر کدام از ما به طریق خدمتگذاری به این عزیزان ادا کنیم .

ارسال نظرات