جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ملت ایران در دوران دفاع مقدس دشمن ستیزی خود را به اثبات رساندند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس دشمن ستیزی خود را به اثبات رساندند و درس فراموش ناشدنی به دشمنان دادند.
کد خبر: ۸۷۸۸۸۹۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، سردار علی فضلی در یادواره166 شهید والامقام شهرستان آستارا که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و افزود:  در دوران دفاع مقدس خون شهدای اهل تسنن و تشیع شهرستان آستارا برای دفاع از اسلام و برافراشته شدن پرچم حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) تنیده شد.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و الگو گیری از مکتب ائمه معصومین (علیه السلام) و همراهی مردم  به پیروزی رسید، تصریح کرد: امنیت، آرامش، آسایش و پیشرفت های کشور و درخشیدن نام ایرانیان در میادن بین المللی حاصل خون پاک شهداست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به فرموده حضرت امام خمینی(ره) قرآن، عترت و مردم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهارکرد: مردان و زنان، پیر و جوان و شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و انقلاب از هم سبقت گرفتند و طومار جبهه استکبار جهانی و منافقان را درهم پیچیدند.

سردار فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جای ولایت مطلقه فقیه بعد از انبیاء و اولیای الهی در جامعه اسلامی خالی بود، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه به عنوان مهم ترین رکن نظام هدایت جهان اسلام را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن ستیزی از ویژگی های بارز ملت ایران است، گفت: دشمن ستیزی ملت ایران امروز در هر عرصه ای پیروزی آفرین است و دشمن همواره از این شاخصه، هراسان است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی هم شرق و غرب و هم کشورهای منطقه رژیم بعثی عراق را پشتیبانی می‌کردند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس دشمن ستیزی خود را به اثبات رساندند و درس فراموش ناشدنی به دشمنان دادند.

سردار فضلی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی به واسطه حضور مردم در صحنه هویت پیدا کرد، افزود: دفاع مقدس به واسطه حضور مردم و بسیجیان در جبهه‌‌های نبرد حق علیه باطل در قالب یک الگوی مقاومت به کشورهای جهان اسلام نظیر عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین صادر شد‌‌ه است.

وی در ادامه به ذکر خاطره‌ای از عملیات کربلای ۵ پرداخت و تصریح کرد:شب‌های عملیات کربلای ۵ با شب‌های قدر برابر است و طبق منویات رهبر معظم انقلاب هر کس با شب‌های عملیات کربلای ۵ انس نداشته باشد و آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم می‌خورد‌.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دفاع مقدس مردم را مجذوب خود کرده است، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به زبان خود با خدا راز و نیاز می‌کردند و تنها خواسته آنها از خدا در دوران دفاع مقدس پیروزی لشکر حق علیه باطل و به شهادت رسیدن در این راه بود‌.

سردار فضلی با اشاره به اینکه امسال در ایام اربعین برای استقبال از زائران غیرایرانی همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی(علیه السلام) ۶ مبادی عبوری در سراسر کشور پیش‌بینی شده بود، گفت: مرز زمینی آستارا یکی از این ۶ مبادی عبوری برای حضور اتباع غیر ایرانی در کربلای معلی بود که مرزداران ولایتمدار این شهرستان توانستند به خوبی از زائران اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) پذیرایی و استقبال کنند.

ارسال نظرات