حجت الاسلام سرافراز:

آمریکا دشمن قسم خورده ماست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: آمریکا دشمن قسم خورده ما و به دنبال نابودی ملت و نظام ماست.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۱۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از اعضای شورای نمایندگی از یگانهای تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام مستقر در مرزهای جنوب غرب کشور بازدید کرد.

حجت الاسلام سرافراز در جمع مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیر از  تلاش و مجاهدت رزمندگان این یگان در حراست از مرزهای جغرافیایی میهن اسلامی و ارزش های والای انقلاب به تشریح حساسیت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و محورهای گفتمانی معظم له پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فراوانی فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در یک سال و نیم گذشته پیرامون مسائل مهم کشوری، افزود: بازسازی درونی قدرت و استحکام درونی نظام، اقتصاد مقاومتی، استکبارستیز، پدیده نفوذ و ابعاد آن، خطر تحریف حضرت امام(ره)، جهاد کبیر، انقلابی گری و انقلابی ماندن، از نکات مهم در فرمایشات رهبر معظم انقلاب به شمار می روند که شایسته تعمق و تدبر بیشتر مسئولین و مردم است.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی با ارائه پیشنهادهای 10گانه به مسئولان اجرایی، راهکار تحقق این بحث را نیز مشخص فرمودند.

وی، گفت: نباید چشم امید به دست بیگانگان داشته باشیم و بایستی با تکیه بر توانمندی های داخلی و ظرفیت های موجود در کشور به فکر تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب باشیم.

این مقام مسئول، اظهار کرد: مردم و مسئولان با تبعیت از فرامین ولایت و حرکت در خط راستین حظرت امام راحل(ره) و پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب، آرمانهای والای انقلاب را هدف گیری کنند و با تقوای دینی و حساسیت و عدم تبعیت از دشمن به فکر استقلال کشور باشند.

حجت الاسلام سرافراز، آرزوی جبهه استکبار را استحاله نظام و تحریف ماهیت حقوقی نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان از راه نفوذ موردی و جریانی به دنبال تصرف در ادراک مسئولان و مردم و نفوذ فرهنگی هستند.

وی، بهره گیری از دموکراسی برای براندازی ، ادامه زیرساخت تحریم برای برجام های 2، 3 و 4 را از دیگر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد  که هدف آنها حراج کردن سرمایه ها و داشته‏های کشور و نظام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به بحث تمدید تحریم های 10ساله آمریکا معروف به داماتو یا ISA، اشاره کرد و گفت: تصویب تمدید تحریم ها با اکثریت آرای نمایندگان مجلسین آمریکا در 11 آذرماه نشان دهنده این است که آمریکا دشمن قسم خورده ماست و به دنبال نابودی ملت و نظام ما می باشد.

وی، افزود: حضرت امام خمینی(ره) با شناخت دقیق و عمیقی که از آمریکا و سیاستهای ضد بشری و سلطه جویانه آنها داشتند، در همان اوایل انقلاب، آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند؛ لذا نباید این مسئله را فراموش کنیم، که آمریکا دشمن اول ماست و هیچگاه نباید دشمنی های آمریکا را در طول 37سال گذشته با ایران اسلامی فراموش نماییم.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: تمدید تحریم ها یکی دیگر از نشانه های بدعهدی دشمن است که حضرت آقا نیز بارها بر بدعهدی آمریکایی ها تإکید داشتند و فرمودند ما به آمریکا بدبین هستیم.

وی، در پایان تصریح کرد: امیدواریم شیفتگان غرب  که بی اعتمادی به آمریکا را دشمن تراشی و توهم دشمنی می دانستند، حالا به فکر و دوراندیشی رهبر عزیز انقلاب ایمان و اعتقاد پیدا کنند و به توانائیهای داخلی خودمان اعتماد نمایند.

ارسال نظرات