سناتور میچ‌مک‌کانل رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان سنا:

تنظیم برجام آلوده به اهرمهای غیرهسته‌ای بوده

قانون‌گذاران هر دو حزب آمریکا تأکید کرده‌اند حفظ این قانون، اهرم فشاری برای تغییر رفتار ایران خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۱۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه
از زمان شکل گیری دولت یازدهم و روند مذاکرات هسته ای،شبکه های ضد انقلاب بصورت مشترک راه نجات مردم ایران از همه مشکلات را به سرانجام رسیدن پروژه برجام می دانستند و همواره با موذی گری فاحشی، قصد اقناع مخاطبان ایرانی را داشتند.
حال و در دوران پسابرجام و نقض مستمر برجام از سوی آمریکایی ها، همین شبکه های ماهواره ای با سانسور پیامدهای نقض برجام و عدم پرداختن مستقیم به آن، محور پذیرش این نقض عهد آمریکایی ها را برای مخاطبانشان آماده سازی می کنند و در این راستا برجسته سازی هایی را صورت می دهند.
شبکه ماهواره ای صدای آمریکا در این خصوص عنوان می کند:

تمدید تحریم‌های علیه ایران پیش‌تر در مجلس نمایندگان نیز با رأی قاطع 419 به 1 تصویب شده بود و اکنون برای قانونی‌شدن به امضای رئیس‌جمهوری نیاز دارد. قانون‌گذاران هر دو حزب آمریکا تأکید کرده‌اند حفظ این قانون، اهرم فشاری برای تغییر رفتار ایران خواهد بود. رابرت منندرز سناتور دموکرات گفت: رفتار ایران نه‌تنها تهدیدی برای منطقه، بلکه تهدیدی علیه امنیت آمریکا است.ایران از عواقب هرگونه تخلفی از برجام آگاه است. ما با برنامه موشکی، تروریسم و رفتاری بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه‌ای که برای امنیت آمریکا نیز تهدید به شمار می‌رود برخورد خواهیم کرد.سناتور میچ‌مک‌کانل رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان در سنا نیز گفت: برجام معاهده پیچیده ای است که آغشته به موضوعات فراتر از مقاصد هسته‌ای تهران است. این تحریم‌ها باید باقی بماند تا راهی برای مقابله با حمایت ایران از حزب‌الله، آزمایش‌های موشکی و حمایت ایران از رژیم سوریه وجود داشته باشد.حفظ این تحریم‌ها باتوجه به الگوی تهاجمی ایران و رفتار ایران برای گسترش نفوذش در خاورمیانه، اساسی است.جاش ‌ارنست سخنگوی کاخ سفید نیز گفت: دولت پرزیدنت اوباما همواره از تمامی اهرم‌های فشار در واکنش به رفتار‌های بی‌ثبات‌کننده ایران استفاده کرده است.دولت آمریکا در واکنش به برنامه موشکی بالستیک ایران که مغایر با قطعنامه‌های شورای امنیت است به دلیل حمایت بی‌وقفه ایران از تروریسم و همچنین گرایش ایران به نقض حقوق بشر، از تمامی قدرت اجرایی خود برای اعمال تحریم‌های علیه ایران استفاده کرده است.


ارسال نظرات