جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)ناحیه دشتی استان بوشهر:

استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی ارتباط عاطفی خانواده ها را کاهش می دهد

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)ناحیه دشتی با تأکید بر تاثیر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر روابط اعضای خانواده گفت: استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی در محیط خانواده سبب کاهش سطح ارتباطات عاطفی،‌ میزان گفتگو در خانواده‌ها شده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۸۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری  بسیج از شهرستان دشتی؛ سرهنگ احمدی، جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در نشست عاشقان ولایت که با حضور بسیجیان حوزه مقاومت الغدیر به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر در مسجد حضرت زهراء (س) برگزارشد، گفت: بسیج شجره طیبه و یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود می آید .

غلامعباس احمدی با بیان اینکه ما در تمام مسئولیت ها همواره باید خصوصیات بسیجی را مورد توجه قراردهیم، افزود: باید همواره مانند بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در راه انقلاب خدماتی را عرضه کنیم و همه باید سرباز مخلص ولایت باشیم.

وی با تأکید بر تاثیر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر روابط اعضای خانواده گفت: استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی در محیط خانواده سبب کاهش سطح ارتباطات عاطفی،‌ میزان گفتگو در خانواده‌ها شده است.

سرهنگ احمدی فضای مجازی را یکی از تهدیدات دشمن علیه خانواده های ایرانی دانست و تصریح کرد: استفاده نادرست از این امکانات سبب از بین رفتن بسیاری از حریم ها در خانواده شده و حتی در مواردی منجر به بروز اختلافات تا سرحد طلاق و جدایی است.

وی با بیان اینکه شناسایی آسیب‌های فضای مجازی ضروری است، خاطرنشان کرد: بسیجیان در نقاط مختلف اجتماع، اثرات متفاوت فضای اجتماعی را بر رفتارهای مردم، بررسی کنند که برای این منظور مطالعاتی در این خصوص انجام داده تا بتوان آمارهای دقیقی در این زمینه کسب و برای مقابله با این آسیب ها راهکار ارایه کند.

استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی ارتباط عاطفی خانواده ها را کاهش می دهد 
 
استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی ارتباط عاطفی خانواده ها را کاهش می دهد 
وی در پایان نقش بسیجیان را در این زمینه تاثیر گذار دانست و همه را به مطالعه و تحقیق در این باره فراخواند.

ارسال نظرات