خبرهای داغ:
رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خبر داد

فعالیت 10 تشکل دانشجویی در واحد همدان

رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان 4 هزار عضو دارد و 200 نفر از دانشجویان واحد همدان نیز در 10 تشکل‌ این واحد فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۷۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر علی‌اکبر حائری‌موحد در خصوص برنامه‌های گرامی‌داشت روز 16 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت روز دانشجو از سوی تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی واحد به شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی اعلام شده بود که جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان و مسئولان، برگزاری تربیون آزاد از سوی بسیج دانشجویی، برگزاری برنامه‌های متنوع در خوابگاه‌های دانشجویی و همایش 16 آذر مرکز رزن با حضور دکتر سید محمود انوشه برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز دانشجو است.

وی گفت: تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی و اهدای جوائز برگزیدگان مسابقات ورزشی بسیج نیز روز 16 آذر انجام می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد همدان درباره فعالیت تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی واحد همدان، اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان 4 هزار عضو دارد و 200 نفر از دانشجویان واحد همدان نیز در 10 تشکل‌ این واحد فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه 12 نشریه دانشجویی از سوی دانشجویان فعال این واحد و با حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی منتشر می‌شود، ادامه داد: تشکل جامعه اسلامی بزرگترین تشکل دانشجویی واحد همدان است که در جشنواره ملی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مقام نخست را کسب کرد.

حائری‌موحد درباره روز دانشجو و مبارزات دانشجویان دانشگاه تهران در 16 آذر 1332 گفت: باید یادمان باشد که موضوع استکبارستیزی و سیاسی بودن دانشگاه باید حفظ شود و با رعایت قانون و اخلاق، انتقاد در دانشگاه فراگیر شده و فرهنگ نقدپذیری تعمیم یابد تا جامعه متعالی شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های دانشجویی و فرهنگی واحد همدان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است که تاکنون دو نشست با موضوع اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی «اقتدار یا لبخند» برگزار شده و نشست بعدی سوم دی ماه با موضوع «9دی» برگزار خواهد شد.

رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان راه‌اندازی بنگاه ایده‌پردازی را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد و افزود: دانشجویان نسبت به مسئولان دانشگاهی فکر باز و مشغله‌های کمتری دارند و این موضوع باعث می‌شود که ایده‌های خلاقانه‌ای داشته باشند از رو تصمیم گرفتیم که بنگاه ایده‌پردازی را به منظور حمایت از ایده‌های دانشجویی راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم از طرح‌ها و ایده‌های بانک اطلاعاتی تهیه کرده و از آنها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همدان به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی هم در دستور کار شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات