فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم(ع):

آماده مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان انقلاب هستیم

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی گفت: دلاورمردان تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام تنها به تحقق فرامین مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین می اندیشند.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۳۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده یگان رزم سپاه استان چهارمحال و بختیاری در دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و اعضای شورای نمایندگی از مرزبانان مستقر در جنوب غرب کشور از حضور مسئولین نمایندگی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام تقدیر کرد.

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، افزود: تقویت بنیه اعتقادی کارکنان سپاه از اولویت های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام می باشد و با پیگیری مجدانه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و همکاران ایشان و اعزام روحانیون و مبلغان دینی پیگیری های بسیار مؤثری را در این زمینه داشته اند.

وی، ادامه داد: حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در جمع رزمندگان و پیگیری حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده محترم ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در جمع مرزبانان تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام در افزایش اعتماد به نفس رزمندگان و ارتقای روحیه معنوی آنان نقش بسزایی داشته است.

سرهنگ مولایی با تشکر از حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری مستقر در مرزهای جنوب غرب، از آمادگی معنوی و رزمی نیروهای این یگان برای مقابله با هرگونه تهدیدی علیه کشور و ارزشهای انقلاب اسلامی خبر داد.

وی، گفت: دلاورمردان تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام همچون هشت سال دفاع مقدس و سالهای حراست از مرزهای شمالغرب، اکنون نیز در مأموریت مرزبانی جنوب غرب کشور تنها به تحقق فرامین مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین می اندیشند و آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار