خبرهای داغ:
حجت الاسلام سرافراز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

تبعیت از فرامین رهبری لازمه ولایت مداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، مدافعان حرم اهلبیت علیهم السلام را الگوهای واقعی ولایتمداری ولایت پذیری در جامعه خواند.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۲۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور درمنزل خانواده طلبه شهید احمد مکیان درآبادان به مقام شامخ اسوه های ایثار و حماسه ادای احترام کرد.

حجت الاسلام سرافراز در اولین روز حضور در منطقه استقرار مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در شهرستان آبادان، با حضور در منزل خانواده طلبه شهید احمد مکیان، مدافعان حرم اهلبیت علیهم السلام را الگوهای واقعی ولایتمداری ولایت پذیری در جامعه خواند.

وی، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله شهدای مدافع حرم را توفیق الهی دانست و گفت: حضور در منزل خانواده شهدای مدافع حرم در درجه اول برای ما کسب روحیه است.

حجت الاسلام سرافراز ادامه داد: ما در این دیدارها به خانواده معظم شهدا اعلام می کنیم که ما بعنوان همسنگران و رهروان راه شهدا پای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بعنوان سربازی برای ولی امر و فرمانده معظم کل قوا در صحنه همیشه حاضر و آماده هستیم.

وی، ضمن آرزوی بهره مندی از شفاعت شهدا بویژه شهدای مدافع حرم ابراز داشت: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و گام نهادن در مسیر شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی از الزامات ولایتمداری و ولایت پذیری است.

دراین دیدار فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام نیز به همراه جمعی از رزمندگان این یگان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار