حاج محسن طاهری :

امام‌خمینی بر سنت‌گرایی در عزاداری تأکید داشتند

مردم باید به سنت عزاداری نگاه کنند. امام راحل عظیم الشأن خیلی بر سنت گرایی در عزاداری تأکید می کردند. درست است که با الگوهای جدید داریم جلو می رویم و در تغییر نوحه ها تردیدی نیست اما ما نباید اصل را فراموش کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۰۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
حاج محسن طاهری، مداح پیشکسوت اهل بیت(ع)  بیان کرد امام راحل عظیم الشأن بسیار بر سنت گرایی در عزاداری تأکید می کردند.

محسن طاهری اظهار کرد: به اعتقاد من همچنان که مقام معظم رهبری بارها فرمودند نسل الآن کمتر از نسل اول انقلاب نیست بلکه پر حرارت تر و با شور و نشاط تر هستند، از همین ویژگی می توان فهمید که عزاداری ها پرشورتر و جمعیت ها بیشتر شده و اقشار مختلف خود را به عزاداری می رسانند.

این مداح اهل بیت با طرح این سؤال که آیا ما الگوی مناسبی داریم که آن گونه باشیم؟ گفت: مردم باید به سنت عزاداری نگاه کنند. امام راحل عظیم الشأن خیلی بر سنت گرایی در عزاداری تأکید می کردند. درست است که با الگوهای جدید داریم جلو می رویم و در تغییر نوحه ها تردیدی نیست اما ما نباید اصل را فراموش کنیم.

وی در واکنش به حاشیه هایی که برای صحبت های یک مداح معروف به وجود آمد، تأکید کرد: چون این افراد خودشان هستند من خیلی به این مسائل ورود پیدا نمی کنم و له یا علیه آنها صحبتی نمی کنم. نظر شخصی من این است که نباید پایمان را از گلیممان درازتر کنیم. جواد الائمه فرمود «خدا رحمت کند کسی را که قدر و جایگاه خودش را بشناسد».
ارسال نظرات