عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با «بسیج» خبر داد

تدوین قانون جامع معلولان در کمیسیون بهداشت مجلس

ترکی گفت: در حال حاضر قانون جامع معلولین تدوین شده و یک کار بسیار خوبی است که در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد و الان هم کارهای نهایی آن در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۶۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

اکبر ترکی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به روز جهانی معلولان و لزوم توجه و رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه بیان داشت: معلولان قشری از جامعه هستند که مشکلات عدیده ای دارند و باید به آنها رسیدگی کرد.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در حال حاضر قانون جامع معلولین تدوین شده و یک کار بسیار خوبی است که در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد و الان هم کارهای نهایی آن در حال انجام است که ان شا الله به تصویب می رسد و در نهایت کمک شایانی به معلولان کشور در جهت رفع مشکلاتشان خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان داشت: امیدواریم با تصویب این قانون که قانون بسیار جامع و کاملی است معضلات و کمبود های معلولان عزیزمان برطرف شود.

ترکی در خاتمه عنوان کرد: این قانون دارای چندین صفحه و مواد است که کار کارشناسانه خوبی از سوی نمایندگان ملت در مجلس و کارشناسان بهزیستی انجام شده است و موفقیت آمیز خواهد بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار