خبرهای داغ:
پایگاه های بسیج سطح شهرستان شاهرود

جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم حلب سوریه

پایگاه های بسیج شهرستان شاهرود کمک های نقدی و غیر نقدی برای کمک به مردم حلب سوریه را جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۹۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

حسین گرزین  مسئول ستاد حمایت از جبهه مقاومت اسلامی شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فراررسیدن فصل سرما و کمک به مردم مظلوم حلب سوریه اظهار کرد: پایگاه های بسیج سطح شهرستان شاهرود آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شهید پرور شهرستان به مردم مظلوم و بی دفاع حلب سوریه می باشد.

وی افزود: پایگاه مرکزی جمع آوری کمک های مردم در کانون جوانان بسیج شاهرود آماده جمع آوری پوشاک زمستانی در حد نو،پتو و کلاه و نان کاک می باشد.

مسئول ستاد حمایت از جبهه مقاومت اسلامی گفت: تاکنون قریب به 600 میلیون ریال کمک های نقدی مردم برای کمک به جبهه مقاومت جمع آوری شده و انتظار می رود تا پایان آبان ماه این مرحله کمک ها آماده ارسال باشد.

گرزین با بیان این مطلب که تا کنون 4 مرحله محموله های کمکی به مناطق مختلف جبهه مقاومت ارسال شده بیان کرد: در مرحله اول سه تن نان کاک، در مرحله دوم محصولات دیگر به صورت جداگانه، در مرحله سوم 15 هزار بسته خشکبار و هزار دست لباس و در مرحله چهارم 400 کیلو شیر، 9 کیسه آرد و دو هزار دست لباس ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان 50 میلیون تومان پول نقد نیز جمع آوری شده اظهار کرد: در مراحل بعدی 10 تا 15 میلیون تومان دیگر نیز جمع آوری شده که در پایان آبان ماه ارسال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها