برگزاری یادواره شهدای عشایری منطقه سودجان

همزمان با دهه آخر مراسم یادواره شهداء و یادبود سرداران و 42 شهید و دو شهیدگمنام منطقه عشایری سودجان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۸۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛این مراسم معنوی ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد و در ادامه سرهنگ پاسدار اکبر رئیسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان به مهمانان، مدعوین و خانواده معظم شهدای حاضر در یادواره خیرمقدم گفت.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، نقش ارزنده و بی بدیل شهداء در تداوم انقلاب و نظام را تبیین کرد.

گفتنی است: در ادامه از تمثال مطهر شهداء که بر دیوار حسینیه نصب شده بود توسط مهمانان یادواره سردار حیدری،جانشین پدافند غیرعامل کشور، سردار کرمی، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمین سپاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده، امام جمعه منطقه سودجان و رئیسی، فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان رونمایی به عمل آمد.

پخش کلیپ باعنوان تجلیل از شهدای مدافع حرم استان و شهید محمد حسن قاسمی از دیگر بخش های این مراسم یادواره بود.

در ادامه این مراسم، سردار کرمی، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین علیه السلام سپاه ضمن تجلیل از مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، به ویژه شهدای منطقه عشایری سودجان به بیان ایثارگریها و رشادتهای این شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و خاطراتی را در این باره مطرح کرد.

وی، شهداء را ولی نعمتان مردم و مسئولین دانست و همگان را به پیروی از وصیت نامه های شهدای عزیز دعوت نمود و آن را راهگشای مشکلات امروز کشور و نظام عنوان کرد.

این مقام ارشد نظامی،‌ در ادامه مباحثی را پیرامون رخدادهای مهم جهان اسلام و منطقه غرب آسیا و چگونگی و هدف تشکیل گروه های تکفیری و سلفی در این منطقه مطرح کر.

ذکر روضه و مصیبت در سوگ اهلبیت نبوت و امامت توسط برادر صفوی از مداحان و ذاکران اهلبیت علیهم السلام، پایان بخش این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار