با خنده ی دیپلماتیک ، روح مماشات و لبخند زدن در برابر آمریکا نمی شود ایستاد

حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده گفت: با اقتدار و قدرت می شود در برابر آمریکا شیطان بزرگ ایستاد با نیشخند باز کردن ، خنده ی زورکی و دیپلماتیک ، روح مماشات و لبخند زدن در برابر آمریکا نمی شود ایستاد زیرا شیطان قصدش این است که هلاکت کند.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۱۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده در یادواره شهدای آبروی محله در امیر آباد نظریان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء با اشاره به آفرینش حضرت آدم افزود: تمام موجودات در برابر انسان سجد کرده الا ابلیس که در برابر انسان تکبر ورزید و نافرمانی از دستور خدا کرد.
وی افزود: به فرموده ی امام علی (ع) ابلیس ۶۰۰۰سال قبل از خلقت آدم  خدا را عبادت کرده بود و در سایه ی عباداتش به مقاماتی رسیده بود ، ارزش هایی پیدا کرده بود و زمانی که از درگاه خدا رانده شده است قسم خورد  که همه ی آدم ها را فریب می دهد مگر آدم  های مخلص را و فقط بندگان مخلص خداوند را نمی تواند فریب دهد.

img_1874

در طول تاریخ شیطان لشکریانش را در برابر انبیاء و پیروان انبیاء قرار داده است 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از زمانی که خداوند حضرت آدم را خلق کرده است تا به امروز شیطان دنبال عضو گیری و اضافه کردن به لشکرش است  و در طول تاریخ شیطان در برابر انبیاء الهی ایستاده است و لشکریان خودش را در برابر انبیاء و پیروان انبیاء قرار داده است و بعد از رحلت پیامبر (ص) یک پیروزی بزرگ برای شیطان حاصل شد و این پیروزی جریان سقیفه بنی ساعده بود که توانست ولایت حقه ی امیر المونین (ع)  را کنار بگزارد و بعد از شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) تنها موجودی که خوشحال بود و قهقه ی مستانه داد شیطان لعین و رجیم بود .

وی افزود: در حادثه عاشورا زمانی هزاران نفر از لشکر شیطان در برابر ولایت قد علم کردند امام حسین (ع) و یاران مضلومش را به شهادت رساندند و گفتند کار امامت و ولایت یکسره شده است اما خون شهدای کربلا و روشنگری حضرت زینب (س) از سفر کربلا به کوفه و از کوفه به شام و از مدینه به کربلا تا به امروز  که در روز اربعین  بیش از ۲۵ میلیون نفر  زائر دارد  و این نشان می دهد که اگر مومنین  روی اهداف و ارزش های الهی خودشان صبر کنند و استقامت بورزند ، اگر صبر کنند روی کلمه توحید و ولایت  به برکت صبر این ها در موعود مقرر نصرت الهی نصیبشان می شود و خداوند  یاری خودش را می رساند .

ملت عزیز ما از شهدای کربلا درس  ایستادگی ، مقاومت و  شهادت  را گرفته است

حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده با اشاره به حادثه کربلا افزود:  حضرت ابا عبدالله و یاران شهیدشان در کربلا در برابر لشکریان شیطان حزب اموی ایستادند و جان فدا کردند ملت عزیز ما از شهدای کربلا درس  ایستادگی ، مقاومت و  شهادت  را گرفته است خانواده معزز شهیدان ما همه ی این ها در برابر لشکر شیطان صف کشیده و قدم علم کرده اند .

شهدای ما شهدای خدعه و نیرنگ شیاطین هستند/تا زمانی که آمریکا است جنگ است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: شهدای ما شهدای خدعه و نیرنگ شیاطین هستند و ما می گوییم ((ای آمریکای جنایتکار و پلید خون شهدای ما از چنگ تو دارد می چکد )) عامل شیطان لعین و رجیم آمریکا است تا زمانی که آمریکا است جنگ است ، تا زمانی که بساط شیطان است  مبارزه است و تا زمانی بساط کفر و شرک پهن است  من و شما باید با  بساط کفر و شرک  مقابله و مبارزه کنیم.

نباید خودمان را در معرض هلاکت شیطان قرار دهیم

وی  بیان نمود : اگر میخواهیم ملائکه و رحمت خداوند بر مؤمنین نظاره بکند و عوان و انصار شما مؤمنین باشند باید استقامت کنیم و گفتن تنها اعوذ بالله من الشیطان الرجیم کافی نیست شیطان قسم خورده ما را  هلاک کند پس ما نباید خودمان را در معرض هلاکت شیطان قرار دهیم و با گفتن اعو بالله من الشیطان و الرجیم باید خودش را در برابر شیطان قوی کند.

با خنده ی  دیپلماتیک ، روح مماشات و لبخند زدن در برابر آمریکا نمی شود ایستاد

حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده افزود: طبق فرموده حضرت آقا روی فدا آمریکا شیطان اعظم است تکلیف ملت ما روشن است ملت باید قوی و  مقتدر باشد با اقتدار و قدرت می شود در برابر آمریکا شیطان بزرگ ایستاد  با نیشخند  باز کردن ، خنده ی زورکی و دیپلماتیک ، روح مماشات و لبخند زدن در برابر آمریکا نمی شود ایستاد زیرا شیطان قصدش این است که هلاکت کند.

با لبخند  زدن نمی شود در برابر دشمن ایستاد

وی خاطرنشان کرد: برخی ها فکر می کنند  با گفتن اینکه من پناهگاه می روم  می شود از شر دشمن در امان بود، با لبخند  زدن نمی شود در برابر دشمن ایستاد با آمریکا کنار آمدن نتیجه اش این است بعد از گذشت سه سال و چند ماه عزیزان ما در دولت زحمت کشیدند و میلیارد ها تومان  هزینه رقت و آمد کردند و هر روز می گویند حباب برجام ترکید ، برجام سایه اش رفع شد ، همه ی مشکلات مردم رفع می شود ، جیب مردم پر پول می شود ، مشکل آب وهوا و ریزگردها حل می شود.

با یک روباه مکار و یک شیطان نمی شود با لبخند دیپلماتیک حرف زد

وی افزود: چند روز قبل در کرج سخنرانی می کنند و می گویند هر چه خوبی و برکت بود  در سایه برجام بود که فردایش ۴۱۹ نفر از ۴۲۰ نمایندگان عضو مجلس آمریکا امضاء می کنند و ده سال دیگر تحریم را تمدید می کنند با یک روباه مکار پیر مثل انگلیس و یک شیطان مثل آمریکا نمی شود با لبخند دیپلماتیک حرف زد .

وی بیان نمود : قرآن کریم راه را به ما نشان داده است با شیطان که نمی شود گفت و گو کرد آمریکا زبان زور ، زبان قدرت ، زبان  اقتدار و زبان موشک را خوب می فهمد  ، زبان دانشمندان هسته ای ، زبان دانشمندان ما در عرصه های مختلف علمی و فناوری را خوب می فهمد در عین حالی که او شما را تحریم کرده خودتان را بکشانید بالا و در مقابل او قرار دهید تا رتبه تان از او بالاتر رود.

برخی آلزایمر گرفته و می گویند وقتی زبان مذاکره است پس چرا با موشک حرف بزنیم

حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده افزود: زبانی که با دشمن می شود حرف زد زبان اقتدار است اما بعضی ها می گویند وقتی می شود  زبان مذاکره داشت پس چرا با موشک حرف بزنیم  این افراد آلزایمر گرفته و پیر شده اند و نمی فهمند چه می گویند از خداوند طلب نجات کنید که ملت را از شر این ها نجات دهد.

برخی به دروغ خاطره می گویند

وی افزود: برخی به دروغ خاطره می گویند امام (ره) اواخر عمرشان با شعار مرگ بر آمریکا مخالف بود چرا دروغ می گویید اگر امام چنین حرفی زده بود کدام سند وجود دارد چرا دروغ می گویید و مردم را فریب می دهید  ، زبان دروغ ، زبان نیرنگ و زبان فریب زبان شیطیان است.

بعضی وقت ها بعضی آخوند ها ، آیت الله ها ، مسئولین و مدیران زبان شیطان می شوند

حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده گفت : ابلیس خودش تنها نمی نواند گول بزند عوان و انصار دارد بعضی وقت ها بعضی آخوند ها ، بعضی آیت الله ها ، بعضی مسئولین و مدیران زبان شیطان می شوند چرا به شیطان کمک می کنید از مردم و امام (ره) خجالت نمی کشید ،  شخصیت عظیم امام که مانند یک کوه رفیع و استوار است  چرا امام را در برابر آمریکا شیطان بزرگ تحقیر می کنید امام که آمریکا را مچاله کرد و به خاک ذلت کشاند   تا قیام قیامت و ظهور امام زمان (عج) ما پشت سر نام امام و فکر و اندیشه امام حرکت می کنیم نهضت و انقلاب را به پیش ببریم  و انقلابمان را  به انقلاب جهانی امام مهدی (عج) متصل نماییم.

جریان اصلاح طلبی غیر اصول گرایانه  به دنبال  گسترش بساط شیطان است

حجت الاسلام محسن زاده بیان نمود: در کشور ما جریان اصلاح طلبی غیر اصول گرایانه به دنبال گسترش بساط شیطان است و این جریان بخشی از بساط شیطان لعین و رجیم است که در این مملکت پهن شده است.

اصلاح طلبان غیر اصول گرا می گویند قرآن سخن خدا نیست

وی بیان نمود : آن چیزی که تراوش فکری  اصلاح طلبان غیر اصول گرا است تفکر شیطان و ترویج تفکر شیطان است  زیرا شیطان به شدت با قرآن مخالف است  با نزول قرآن مخالف است نزول قرآن کمر شیطان را خم کرده و شکسته است اصلاح طلبان غیر اصول گرا می گویند قرآن سخن خدا نیست کلام بشر است و نهج البلاغه امیر المؤمنین را که محدثین ما می گویند اخ القرآن است را گفتند سندیت ندارد.

 

حجت الاسلام و المسلین محسن زاده افزود: در دورانی که به نام حاکمیت اصلاح طلبان شهرت داشت در مشهد مقدس استاندار دولت اصلاحات وقتی شهدای گمنام را که بچه های تفحص جان می دهند این شهدا را پیدا کنند که مرحمی بر دل خانواده های شهداء باشد استاندارد وقت اصلاحات رسما اعتراض کرد و گفت این استخوان های پوسیده و آلوده را چی است در شهر های ما می چرخانید و شهرهای ما را آلوده می کنید ، این بساط شیطان است و بساط شیطان مقابله با ارزش ها است.

برخی می گویند  وظیفه نیروی انتظامی اجرای قانون است نه اجرای اسلام

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برخی حجت الاسلام ، مسئول یا دکتر  در جمع فرماندهان نیروی انتظامی سخنرانی می کنند و به عزیزان ما در نیروی انتظامی می گویند وظیفه نیروی انتظامی اجرای قانون است نه اجرای اسلام و این که یک آخوند بگوید شما وظیفه ندارید از اسلام دفاع کنید و دفاع از اسلام وظیفه شما نیست  این ها اصحاب شیطان و ابزار شیطان هستند.

 

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قانون امر به معروف و نهی از منکر در مهرماه سال ۹۳ توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده  و شورای محترم نگهبان قانون را تصویب کرده و ریاست مجلس  قانون را برای اجرا به دولت ابلاغ شد اما  این قانون را نپذیرفتند و جناب روحانی رئیس جمهور  نامه به مقام عظمای ولایت نوشتند که در دولت من امکان پیاده کردن امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد و حضرت آقا نامه را ارجاع به شورای حل اختلاف دادند و شورای شش نفره حل اختلاف تایید کردند و گفتند این قانون مشکل ندارد و باید اجرا شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ما انقلاب نکردیم که آب و نان و مسکن درست بکنیم انقلاب ما انقلاب اسلامی است آب و نان و مسکن ارزشی ندارد که برایش شهید بدهیم اگر رفتند جان فدا کردند فدای اسلام ، قرآن  و مکتب اهل بیت (ع) کردند ، جان  فدا کردند تا نام امام حسین (ع) زنده بماند و علم امیر المؤمنین (ع) همیشه برپا شود الته مسئولین وظیفه شان این است که به مردم خدمت کنند زیرا اگر مردم نباشند نمی توانند این میز و صندلی ها را برای خودشان نگه دارند.

از سال ۹۳ تاکنون قانون تصویب شده دو واجب الهی هنوز ابلاغ نشده است

حجت الاسلام محسن زاده افزود: ملت ایران اسلامی  قیام و انقلاب کردیم برای اینکه اسلام پیاده شود از ۹۳ تا به امروز هنوز قانون این دو و اجب الهی امر به معروف و نهی از منکر داخل کشوی میز رئیس جمهور خاک می خورند و ابلاغ نمی شود چرا ابلاغ نمی کنید چون التزام عملی به اسلام نیست اگر آدم التزام عملی به اسلام باشد سرش هم برود اسلام را پیاده می کند و قرآن را اجرا می کند اما وقتی التزام نداشته باشد بهانه می آورد که کارهای مهم تری داریم.

چهار سال تمام هزینه های کشور را صرف سیاست خارجه کردید که با شیطان مذاکره کنید

وی ببان نمود: چهار سال تمام هزینه های کشور را صرف سیاست خارجه کردید  که با شیطان مذاکره کنید چقدر مقام معظم رهبری  فرمودند به شیطان بزرگ اعتماد نکنید  اعتماد کردید و هست و بود ملت را به نیستی کشیدید ، خون دانشمندان هسته ای را فرش قرمز زیر پای اروپایی ها و آمریکایی ها کردید ، میلیارد ها تومان و دلار ، سانتریفیوژ ها و قلب نیروگاه هسته ای اراک را برای خوش خدمتی به آمریکایی ها از بین بردید و پر کردید.

 ملت ایران زیر بار نوکری آمریکا نمی رود

مسئول نمایندگی و لی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: باید بدانیم شیطان بزرگ و ایادی اش دست از سرتان بر نمیدارند تحریم های گذشته شان را تمدید کردند و تحریم های جدیدی هم دوباره اضافه می کنند، ریاست محترم جمهور می فرماید آمریکا کدخدا است و با کدخدا راحت تر می شود کنار آمد تا با کسانی که دست نشانده کد خدا هستند اگر به آمریکا نگاه کدخدا کردید اول باید بروید نوکری اش را بکنی ملت ایران زیر بار نوکری آمریکا نمی رود برخی اگر دلشان می خواهد بروند نوکری آمریکا را بکنند بهتر است مثل بعضی مدیران تابعیت دوم آمریکا را برای خودشان بگیرند جای سر سپردگان و نوکران آمریکا در این مملکت نیست به حال خودشان فکری نمایند.

هشت هزار میلیارد پول آموزش و پرورشی ها که ۳۰ سال کار و ذخیره کرده بودند را بردند

حجت الاسلام و البمسلمین محسن زاده با اشاره به اختلاس هشت هزار میلیاردی افزود: وزیر آموزش و پرورش را برکنارش کردند و گفتند اگر بمانی باید پاسخ دهید هشت هزار میلیارد پول آموزش و پرورشی ها که ۳۰ سال کار کرده و ذخیره کرده بودند را بردند وگفتند وام بوده باز پرداخت نشده است.

 

وی با اشاره به برجام افزود: تا دیروز راجب برجام سخنرانی می شد می گفتند منتقدین برجام همگام با اسرائیل  غاصب و آل سعود هستند زیرا این ها هم با برجام مخالف هستند اما امروز می بینیم آل سعود  ورژیم غاصب حرامزاده اسرائیل با برجام موافق است ، آقای نتانیاهو اولین دیداری که با ترامپ می کند از ترامپ خواهش می کند که رجام را لغو نکنید تحریم ها را اضافه کنید اما برجام را لغو نکنید .

 

وی بیان نمود : تا دیروز ما را مقصر می دانستند و می گفتند شما همگام با آل سعود مخالف برجام هستید امام امروز وزیر خارجه ی عربستان دستمال مصرف شده ی آمریکا نامه رسمی به ترامپ نوشته که آقای ترامپ برجام ۱۵ سال ملت ایران را عقب برده است مبادا لغوش کنید .

تا شهداء را داریم به آمریکا خودمان را نمی فروشیم و نخواهیم فروخت

حجت الاسلام محسن زاده در پایان افزود: امروز در این یادواره آمده ایم در پیش شهداء گدایی نماییم شهدا پیش خداوند آبرومند هستند خداوند به شهداء اجازه شفاعت داده است ما آمده ایم خودمان را به شهداء بفروشیم تا شهداء را داریم به آمریکا خودمان را نمی فروشیم و نخواهیم فروخت.


ارسال نظرات