معاون فرهنگی بسیج مستضعفین:

آمریکا 70 بار برجام را نقض کرده است

بوشهرـ معاون فرهنگی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از دی‌ماه گذشته تاکنون آمریکا 70 مورد از تعهدات برجام را نقض کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۷۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰



 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار عبدالرضا آزادی صبح امروز در مجمع عمومی بسیج استان بوشهر اظهار داشت: اساس نگاه راهبردی، تشخیص اولویت‌هاست یعنی بسیجیان فهرستی از مسائل خود را اولویت‌بندی کنند و اساس راهبرد اندیشی این است که ببینیم مهمترین اولویت‌ها چیست؟

وی بیان کرد: بسیجیان باید نگاه راهبردی داشته و راهبردنگاری کند یعنی مسیر را نشان دهد، بنابراین یکی از مهمترین راهبردهای دو سال اخیر که مقام معظم رهبری به عنوان یک موضوع گفتمانی پافشاری دارند، موضوع انقلابی‌گری است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین افزود: چرا مقام معظم رهبری به انقلابی‌گری تاکید دارند؟ زیرا خود ایشان فرمودند انقلابی‌گری رمز حل مشکلات و پیشرفت است و مشکلات را در یک بستر گفتمانی و آرمانی باید حل کنیم.

آزادی گفت: انقلابی‌گری رمز حل مشکلات و پیشرفت کشور است و طبق فرمایش رهبری هر جا انقلابی عمل نکردیم سیلی خوردیم و از دید رهبری انقلابی‌گری یک منظومه فکری است.

وی اضافه کرد: از دی‌ماه گذشته تاکنون آمریکا 70 مورد از موارد مطرح شده در برجام را نقض کرده است آیا می‌توان به این کشور اعتماد کرد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی پنجره‌ جمعیتی از جوانان است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، ظرفیت‌ها و منابع موجود کشور را مبنای ایستادگی در مقابل تحریم‌های دشمن دانستند.

آزادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک حرکت‌ انقلابی است، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی اقتصادی که در مقابل تکان‌های خارجی روی پای خود بایستد.

وی افزود: بر اساس آمار سازمان جهانی غذا، 35 درصد محصولات کشاورزی و غذایی ایران در حال از بین رفتن است لذا بسیج در این زمینه وارد عمل شده و برای راه‌اندازی قطب صنایع تبدیلی کارهای خوبی انجام داده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج امسال 600 میلیارد تومان اعتبار خود را در عرصه صنایع تبدیلی کشاورزی هزینه کرده است.

آزادی با اشاره به 75 میلیارد دلار واردات که 25 میلیارد دلار از این رقم در کشور قاچاق است، گفت: نگاه انقلابی یک نگاه گفتمانی است و به ما می‌گوید که می‌توانیم در عرصه اقتصاد و فرهنگ نقش‌آفرین باشیم.

وی اظهار داشت: امسال عمده برنامه‌های فرهنگی خود را به استان‌ها و شهرستان‌ها واگذار کردیم و انتظار داریم بسیجیان روی یک یا دو آسیب اجتماعی متمرکز شده و آن را حل کنند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: تفکر و روحیه انقلابی، بن‌بست ندارد و در واقع بن‌بست شکن است.

 

ارسال نظرات