افتتاح پایگاه زینبیه (س) در شهرستان فارسان

همزمان با هفته بسیج، پایگاه زینبیه (سلام الله علیها) روستای ده چشمه از توابع شهرستان فارسان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۷۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان در این مراسم با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نقش موثری در دفاع از کیان اسلام دارد و تا زمانی که مردم ما تفکر بسیجی داشته باشند دشمن هیچگاه به اهداف شوم خود نمی رسد .

سرهنگ دوم پاسدار فرزان امیری، بسیج را یگی از یادکارهای ارزشمند نظام و انقلاب دانست و افزود: بسیج یکی از نیروهای مخلص و مطیع ولایت است که بسیار موثر بوده و مطمئن ترین حلقه میان نسل جوان است.

وی با بیان این که بسیج گنجینه ای بی پایان است گفت: این نهاد برخاسته از بطن و متن مردم بوده و در ارتقا سطح معنوی جامعه نقش بسزایی دارد .

امیری، افزود: دشمن از پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق مختلف کشور هراس و بیم دارد و این پایگاه ها موجب بصیرت افزایی ، روشنگری و ارتقا رشد و تعالی جوانان هستند .

وی، بر لزوم ساخت و تقویت هر چه بیشتر پایگاه های مقاومت در کنار مساجد تاکید کردند و ادامه داد: مساجد همواره پایگاه ترویج ارزش های دینی و اسلامی و حفاظت و حراست از آن در جامعه بوده اند که وجود پایگاه های مقاومت در کنار مساجد در جهت تقویت ارزش های دینی به طور قطع موثرتر خواهد بود لذا امروز این پایگاه ها وظیفه سنگین تری در ارتباط با مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به عهده دارند و بازوی توانمند مساجد هستند.

امیری بسیج را یک نیروی مخلص و مطیع ولایت دانست و گفت: هدف از احداث پایگاه های مقاومت بسیج حراست و حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب و تحقق ارزش های اسلامی و دینی است .

در ادامه این مراسم پایگاه زینبیه (سلام الله علیها) روستای ده چشمه افتتاح و از زحمات و اقدامات تعدادی از بسیجیان این پایگاه تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات