جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

وعده امام خامنه‌ای درباره نابودی اسرائیل قطعا محقق خواهد شد

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه وعده امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه نابودی اسرائیل کمتر از 25 سال دیگر است، اظهار داشت: آن وعده الهی قطعا محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۸۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید خرمدل عصر امروز در مراسم غبارروبی و گل‌افشانی گلزار شهدای شهر بوشهر، اظهار داشت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت، قدرت، امنیت، توانمندی‌های علمی، نظامی، پزشکی و هسته‌ای دارد به برکت ایثارگری‌ها، جان‌فشانی‌ها و صبر و تحملی بود که شهدا در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

وی با تاکید بر اینکه باید اوضاع و احوال کشورهای اطراف ایران اسلامی را ببینیم که چگونه دچار مشکلات و آشفتگی سیاسی، امنیتی و اجتماعی شده‌اند، بیان کرد: حال با دیدن شرایط و اوضاع و احوال کشورهای منطقه همه ما ایرانیان در ناز و نعمت، سلامتی و امنیت کامل به سر می‌بریم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه بالاترین نعمت‌های خداوند متعال امنیت و سلامت است، گفت: جوانان ایران اسلامی جان را دادند تا در حال حاضر ما امنیت داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن جرات دست‌درازی به مرزهای ما را ندارد، گفت: استکبار و در راس آن آمریکا می‌داند که اگر بخواهند به مرزهای ما دست‌درازی کنند دیگر نامی از آنها باقی نخواهد ماند.

خرمدل با بیان اینکه یک روز شعار ما این بود که راه قدس از کربلا می‌گذرد، افزود: اگر امروز مردم عراق با افتخار از مردم ایران در عراق پذیرایی می‌کنند همه به برکت خون شهداست.

وی تأکید کرد: انتهای راهی که ما انتخاب کرده و آن را در حال حاضر ادامه می‌دهیم بدون شک به قدس است و به آن خواهیم رسید.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه وعده امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه نابودی اسرائیل کمتر از 25 سال دیگر است، اظهار داشت: آن وعده الهی قطعا محقق خواهد شد.

خرمدل اضافه کرد: خونی که شهدای ما در جان جوانان ما جوشانده‌اند نه فقط برای گل‌گذاری بر قبور مطهر آنهاست بلکه میثاق و عهدی است که ما با آنها می‌بندیم که طریقی که آنها رفتند حتما ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه با هوشمندی و بصیرت از امام و رهبرمان تبعیت می‌کنیم، افزود: تبلور خون شهدا در ولایت، اهل بیت(ع) و عاشوراست.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به گروه خاصی نیست، تصریح کرد: ارتشیان نیز با تفکر بسیجی کیلومترها فاصله از مرزهای ایران خدمت می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: اهتزاز پرچم لااله‌الاالله در قدس شدنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات