سرهنگ میری گفت:

افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید توکلی محمدان ایرانشهر

حوزه مقاومت بسیج شهید توکلی شهرمحمدان شهرستان ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز چهارشنبه راه اندازی شد
کد خبر: ۸۷۸۲۴۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر در این مراسم که جمعی از علما، معتمدان و بسیجیان شهر محمدان حضور داشتند، با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی در جامعه از اولویت های حوزه های مقاومت بسیج است.
سرهنگ پاسدار محمدعلی میری افزود: در هرجامعه ای که تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت زنده باشد آن جامعه در مقابل هرگونه تهدیدی بیمه است.
وی از بسیج به عنوان یک هویت فرهنگی، روشن و آینده نگر یاد کرد و گفت: بسیجیان با تاسی از سرور و سالار شهیدان و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا آماده اند تا هر گونه دسیسه ای علیه نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایرانشهر گفت: هر کجا نوای دلنشین بسیج طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد شد.
به گزارش بسیج حوزه مقاومت بسیج شهید توکلی شهر محمدان ایرانشهر در زمینی به گستره 500 متر مربع و زیر بنای 200 مترمربع با همکاری دانشکده علوم پزشکی این شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج ایرانشهر احداث و تجهیز شده است.
ارسال نظرات