فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

برخی از مسؤولان از مواضع انقلابی خود کوتاه آمده‌اند

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: برخی از مسؤولان از مواضع انقلابی خود پایین آمده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۸۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه‌های مقاومت نبی‌اکرم(ص) و هانیه در جزیره شیف، اظهار داشت: ما باید با اتحاد و همدلی اهداف الهی انقلاب را محکم به پیش برده و کوچک نشماریم.

دشتی با تاکید بر اینکه کوچ شمردن اهداف انقلاب ما را در مقابل استکبار سست و ذلیل خواهد کرد، ادامه داد: همگان باید سعی داشته باشند تا اهداف انقلاب را محکم‌تر از گذشته به پیش برند.

وی با اشاره به اینکه تجربه چندین ساله انقلاب نشان می‌دهد که هرجا انقلابی بوده‌ایم به اهداف خود رسیده‌ایم، بیان داشت: پس زمانی که ما نسبت به اهداف انقلابی خود کوتاهی و سستی کرده‌ایم نتیجه خوبی هم نداشته‌ایم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه برخی از مسؤولان از مواضع انقلابی خود پایین آمده‌اند، گفت: اولین کسی که در انقلاب، انقلابی بود امام خمینی(ره) بود.

دشتی با اشاره به اینکه انقلابی حاکمیت دین خدا بوده و همینطور بدست نمی‌آید، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش مسئولان باید بر این باشد که در همه عرصه‌ها بر راه و روش انقلابی عمل کنند.

وی گفت: ما در ادامه راه انقلاب کار آسانی در پیش رو نداریم اما در عین حال امید است با همه این سختی‌ها و با ایمان به وعده‌های الهی به همه اهداف انقلاب برسیم.

دشتی با بیان اینکه با ایجاد رده‌های مقاومت و هماهنگی و اتحاد در همه اقشار قطعا به بخشی از خواسته‌های انقلاب خواهیم رسید، تاکید کرد: رمز موفقیت بسیج در حرکت انقلابی خود انجام کار برای خدا و اعتماد داشتن به نصرت و وعده‌های الهی است.

ساختمان‌های پایگاه‌های مقاومت حضرت نبی اکرم(ص) و هانیه هر کدام 50 متر زیربنا داشته و هزینه ساخت آن نیز 500 میلیون ریال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات