فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

برگزاری تجمع بزرگ میقات صالحین در بوشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان با عنوان میقات صالحین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۱۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرضا دشتی امشب در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن تبریک هفته بسیج و اعلام این خبر، اظهار داشت: بسیج با نیروهای مستعد، متعهد، خلاق، استکبارستیز، ولایتمدار و میدان‌دار باعث شده تا برای استکبار حریفی قدر بوده و دشمن نتواند در صحنه‌های مختلف با او مقابله کند.

دشتی با تاکید بر اینکه استکبار برای بسیجیان حریفی ناچیز و زبون است، ادامه داد: مسئولان با تکیه بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه نباید از دشمن ترس داشته باشند بلکه باید با قدرت جلوی زیاده‌خواهی‌های دشمن بیایستند.

وی بیان داشت: بسیجیان با تمام توان و قدرت از خطوط قرمز نظام و ولایت فقیه دفاع و محافظت کرده و در هیچ عرصه‌ای اجازه نخواهند داد برخی از خطوط قرمز نظام عبور کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی هیات‌های مذهبی و دستجات سینه‌زنی بسیجیان در روز اربعین حسینی از حضور گسترده مردم تشکر کرد و گفت: تجمع بزرگ میقات صالحین بسیجیان شهرستان بوشهر روز جمعه در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

دشتی با اشاره به اینکه از هر پایگاه دو حلقه صالحین در این تجمع بزرگ شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: حلقه‌های صالحین به حرکت پیش‌رونده بسیج جانی تازه خواهد بخشید.

وی گفت: طرح صالحین یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح‌های تربیتی و آموزشی بوده که از اوایل شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی مطرح شده و  اگر به صورت صحیح اجرا شود مطمعناً ثمره خوبی خواهد داشت که امروزه ثمره آن پرورش افراد صالحی است که می‌توانند نسل‌های بعد نظام اسلامی را تربیت  و آموزش دهند.

دشتی در پایان تاکید کرد: اجری طرح شجره طیبه صالحین و جوانه‌های صالحین به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه و در دستور کار مجموعه تربیت و آموزش ناحیه سپاه بوشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات