مسئول پایگاه شهید اشرفی اصفهانی همدان در گفتگو با «بسیج»:

بسیج برای رفع مشکلات فرهنگی بدون منت تلاش می کند

مرادی گفت: ارگان های دیگر باید از بسیج یاد بگیرند که بدون منت و چشم داشت و تا جایی که توانسته موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

محمد مرادی مسئول پایگاه شهید اشرفی اصفهانی همدان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج از سالی که تشکیل شد در همه صحنه ها حرف اول را زده است.

وی افزود: در زمان جنگ و بعد در دوران سازندگی و در فتنه ها به خصوص سال 88 و بالاتر ازآنها در خارج از مرز های ایران نقش پررنگی را ایفا کرده است.

مرادی تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب بسیج نمره خوبی گرفته و در این سی و چند سال به آن شکلی که باید بوده و خوب عمل کرده است.

مسئول پایگاه شهید اشرفی اصفهانی همدان اظهار داشت: نهادهای فرهنگی که باید وارد شوند کارآیی لازم را ندارند بسیج در پایگاه ها و با تشکیل حاقه های صالحین درصد بالایی از مشکلات فرهنگی را رفع کرده است ولی هنوز جای کار دارد مشکلات فرهنگی زیاد است نهادهای دیگر همه باید کمک کنند.

مرادی گفت: اگر سازمان های دیگر بسیج را الگوی خود قرار دهند موفق تر خواهند بود ارگان های دیگر باید از بسیج یاد بگیرند که بدون منت و چشم داشت و تا جایی که توانسته موفق عمل کرده است. بودجه پایگاه های بسیج واقعا کم است بسیجیان از جیب خودشان خرج می کنند و در کار فرهنگی خوب عمل کرده اند این در حالی است که بعضی از ارگان ها پول های عجیب و غریبی خرج می کنند ولی به کار فرهنگی که می رسد پاس کاری می کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار