فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

روحیه "استکبارستیزی" مایه عزت ملت ایران شده/ برگزاری نشست هم اندیشی فرمانده هان لشکرها با سردار معروفی

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان به برنامه جدی دشمن برای نفوذ و رخنه در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در حوزه مقابله با نفوذ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تاکیدات فراوانی داشته‌اند، اما عده‌ای در کشور مسئله "نفوذ" را جدی نمی‌گیرند
کد خبر: ۸۷۸۰۳۸۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

 سردار حسین معروفی درحاشیه برنامه  دیدار با جمعی از فرماندهان اقشار مختلف بسیج سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: سنگِ بنای بسیج با دوراندیشی امام خمینی(ره) گذاشته شد و امروز تأثیر و دستاورد آن در خارج از مرزهای ایران به‌خوبی قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به ضرورت گفتمان‌سازی انقلاب اشاره کرد و افزود: این گفتمان‌سازی امروز برای انقلاب اسلامی یک ضرورت اساسی است و باید با هوشمندی و استمرار در جامعه مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم با بصیرت و قهرمان ایران، دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، تصریح کرد: دشمن امروز از این همراهی نگران است و به‌دنبال انشقاق و نفوذ در افکار عمومی است، پس لازم است گفتمان‌سازی انقلاب با معیارهای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در جامعه گسترش یابد.

معروفی خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به‌کار بسته تا حوزه زیبایی اندیشه را از جامعه بگیرد، زیبا فکر کردن عمل زیبا را به‌دنبال دارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به برنامه جدی دشمن برای نفوذ و رخنه در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در حوزه مقابله با نفوذ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بسیار جدی هستند و تاکیدات فراوانی داشته‌اند، اما عده‌ای در کشور مسئله نفوذ را جدی نمی‌گیرند.

وی روحیه استکبارستیزی حاکم در جامعه را یک دستاورد ملی دانست و اظهار داشت: عده‌ای می‌خواهند این روحیه را به طیف خاصی گره بزنند، اما امروز همین روحیه استکبارستیزی ملت قهرمان ایران را از دیگر ملل جهان متمایز و مایه عزت، شرف و سربلندی ملت ایران شده است.

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان در ادامه خاطرنشان کرد: در ابتدای مطرح شدن مباحث اقتصاد مقاومتی عده‌ای آن را به سخره می‌گرفتند اما  رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که نیاز است پروژه‌های کوچک  برای اشتغال‌زایی خانواده‌ها در جامعه با سرعت و قدرت ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه 5 آذرماه جاری، 114 گردان بسیج در قالب یک سازمان تعریف شده در همایش بزرگ یاران انقلاب و مدافعان حرم شرکت خواهند کرد و اقتدار بسیج را نشان خواهند داد، گفت: برای فرماندهی این گردان‌ها که در قالب 11 لشکر و 33 تیپ سازماندهی شده‌اند، از ظرفیت نیروهای انقلابی و فرماندهان جنگ در استان استفاده شده است.

ارسال نظرات