حمیدرضا پورنوروز
مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان ایلام/
در یونیت سیار دندانپزشکی مستقر در مرز مهران تا کنون بیش از 350 نفر از ویزیت رایگان بهرمند شدند.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ غلامرضا علی محمدی مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان ایلام در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار ما بیان کرد: موسسه تأمین درمان بسیجیان ایلام همپا با سایر دستگاه های خدمت رسان به زائرین کنگره عظیم اربعین وارد کار شده و اقداماتی را انجان داده است.

علیمحمدی، با اشاره به اینکه موسسه تامین درمان بسیجیان استان ایلام از 25 ام آبان ماه در مرز مهران مستقر شده است؛ گفت: این موسسه با استقرار چهار تیم دندانپزشکی به صورت تمام وقت تا چهار روز بعد اربعین حسینی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رایگان ارائه می کند.

مدیر موسسه خدمات درمان بسیجیان استان ایلام با بیان اینکه هر تیم دندانپزشکی به صورت شیفیت های 48 ساعته خدمات اورژانسی، کشیدن دندان و دارو های رایگان را در اختیار زوار قرار می دهند؛ ابراز کرد: در یونیت سیار دندانپزشکی مستقر در مرز مهران تا کنون بیش از 350 نفر از ویزیت رایگان بهرمند شدند.

وی تصریح کرد: کیف های مجهز به کمک های اولیه بین سرپرست های کاروان و امدادگران همراه با کاروان اعزامی به کربلا اقدام دیگر موسسه بوده که با تهیه 1000 بسته در این ایام در پایانه مرزی توزیع خواهد شد.


ارسال نظرات