مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان خبر داد:

برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (س) در 5 شهرستان گیلان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از برگزاری مراسم خطبه خوانی حض رت زینب (س) در 5 شهرستان استان همزمان با اربعین حسینی خبر داد و گفت: خطبه خوانی حضرت زینب امروز در شهرستان های آستارا، ماسال، رودسر، صومعه سرا و رودبار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

لعیا علی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت بمناسبت اربعین امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری خطبه خوانی حضرت زینب (س) خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش خطبه خوانی در واقع تکریم شخصیت حضرت زینب(س)، الگو قرار دادن و شناساندن شجاعت ها و فداکاری های آن حضرت در روز عاشورا به نسل کنونی و کودکان امروزی است.

وی از برگزاری مراسم خطبه خوانی حض رت زینب (س) در 5 شهرستان استان همزمان با اربعین حسینی خبر داد و گفت: خطبه خوانی حضرت زینب امروز در شهرستان های آستارا، ماسال، رودسر، صومعه سرا و رودبار برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری بسیج جامعه زنان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان برگزار می شود افزود:

علی نژاد به پیام خطبه حضرت زینب (س) داشتن ایمان راسخ و مواظبت از دین اشاره کرد و گفت: باید از پیام کربلا درس بگیریم و آن را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زنان جامعه ما باید در تمامی عرصه های زندگی خود مخصوصا شجاعت و حجاب، حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند و با مبارزه با ظلم و بد حجابی و بی حجابی وظیفه خود را در قبال شهدای عاشورا و شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم انجام دهند.

ارسال نظرات