خبرهای داغ:

قهرمانی تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مسابقات استانی

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمان مسابقات کارکنان و اعضای هیات علمی استان سمنان شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۵۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به میزبانی واحد دانشگاهی شاهرود، تیم بانوان شاهرود توانست در رشته بدمینتون به مقام قهرمانی دست یابد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به مدت 2 روز و با شرکت 55 ورزشکار در قالب 4 تیم از واحدهای دانشگاهی شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

علیرضا عرب اسماعیلی افزود: در این مسابقات و در رشته بدمینتون بانوان ، تیم شاهرود به مقام قهرمانی دست‌یافت و دامغان دوم شد . در انفرادی نیز گرمسار اول ، شاهرود دوم و سمنان و شاهرود به‌طور مشترک سوم شدند. همچنین در بخش دوبل دامغان اول ، سمنان دوم و شاهرود و دامغان مشترکا به مقام سومی رسیدند.

وی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز آقایان و در بخش تیمی، واحد دانشگاهی سمنان قهرمان شد و دامغان و شاهرود به مقام دومی و سومی اکتفا کردند. در بخش انفرادی این مسابقات هم سمنان مقام اول و دوم را از آن خود کرد و دامغان سوم شد.

عرب اسماعیلی گفت: در بین خواهران در همین رشته، تیمی حاضر نبود و در انفرادی نیز گرمسار اول و شاهرود مقام دومی و سومی را به خود اختصاص داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار