امام جمعه موقت رضوانشهر:

بسیجی بر خلاف برخی انقلابی نماها بر مبنای اصول انقلاب حرکت می کنند

امام جمعه موقت رضوانشهر گفت: بسیجیان باید به خود ببالند که هم حضرت امام خمینی و هم رهبر معظم انقلاب خود را بسیجی دانشته و از بسیج و بسیجیان رضایت کامل دارند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۶۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش در خطبه های نماز جمعه رضوانشهر اظهار نمود : بسیج محصول تیز بینانه حضرت امام خمینی (ره) بوده است که تداوم دهنده راه انقلاب است.

امام جمعه موقت رضوانشهر ادامه داد: بسیجیان باید به خود ببالند که هم حضرت امام خمینی و هم رهبر معظم انقلاب خود را بسیجی دانشته و از بسیج و بسیجیان رضایت کامل دارند.

وی گفت : بسیجی بر خلاف برخی انقلابی نماها بر مبنای اصول انقلاب حرکت میکنند و با بصیرت پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه موقت رضوانشهر افزود: پیاده روی اربعین جزء شعاعر الهی است و هر کس اربعین را تکریم کند شعاعرالله را ارج نهاده است.

بخشش گفت: پیاده روی اربعین کار صدها رسانه را انجام می دهد و این حرکت شخصیت والا مقام امام حسین و اهدافش را به دنیا می شناساند و توطئه های دشمن را خنثی می کند.

وی ادامه داد: جایگاه نماز جمعه جایگاه نظام اسلامی است و باید منویات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را از تریبون نماز جمعه به مردم ارائه شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رضوانشهر بیان داشت: عده ای در کشور و در جهت مصالح کشور و اجراء فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت نمی کنند و جایگاه نماز جمعه باید به جایی برسد که اگر مسئولی در هر پست و مقامی خیانت کرد براند که از طریق نماز جمعه در سراسر کشور رسوا خواهد شد.

بخشش افزود: برخی ها در کشور انتظاراتی را از دشمن دارند که نمی توان از صمیمی تری دوست خود داشت نیاز به یادآوری است که بگوییم همین هایی که آقایان از ارتباط و سازش با آنها دم میزنند طی چند روز گذشته علارغم حسن نیت طرف ایرانی در تعهد به برجام تحریم های جدیدی را به مدت 10 سال تمدید نموده و خریداری هواپیما برای ایران را منع کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید روحیه انقلابی و جهادی خود را حفظ کنند و شعار اقدام و عمل در عرصه اقتصادی را با جدیت پیگیری کنند .

ارسال نظرات