رئیس بیمارستان فاطمه الزهراء کرمان خبرداد:

راه اندازی ۱۴بیمارستان صحرایی در مناطق محروم کشور

توجه به سلامت مردم محروم و ارایه خدمت وعمل در راستای کمک به استحکام نظام از جمله اهداف ایجاد بیمارستانهای صحرایی در نقاط مختلف کشور است.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۶۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛توجه به سلامت مردم محروم و ارایه خدمت وعمل در راستای کمک به استحکام نظام از جمله اهداف ایجاد بیمارستانهای صحرایی در نقاط مختلف کشور است.
به مناسبت هفته وحدت بیمارستان تخصصی صحرایی امام رضا(ع)به همت بیمارستان فاطمه الزهراء کرمان در رودبار جنوب برپا خواهد شد.
جلسه هماهنگی در خصوص راه اندازی این بیمارستان روز گذشته با حضور دکتر مقدمی رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری رودبارجنوب برگزار گردید.
رئیس بیمارستان فاطمه الزهراء کرمان در خصوص راه اندازی این بیمارستان گفت: بیمارستان های صحرایی اصولأ در مناطقی که اهل تسنن و تشیع با هم هستند ،در هفته وحدت برپا می شوند.
وی با بیان اینکه خدماتی از این قبیل در حوزه بهداشت و درمان باعث ایجاد امنیت پایدار خواهد شد افزود: سال گدشته۱۰ بیمارستان  صحرایی احداث شد که یکی از آنها قلعه گنج و مابقی در سیستان و بلوچستان خدمات ارائه نمودند.
دکتر مقدمی با بیان اینکه این بیمارستان ها توسط نیروی زمینی سپاه برپا می شوند گفت: در سال جاری ۱۴ بیمارستان صحرایی در دستور کار قرار گرفته است که بیمارستان صحرایی شهرستان رودبار جنوب به نیت امام رضا (ع) هشتمین آنهاست.
رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان اضافه کرد: در این بیمارستان صحرایی خدمات پزشکی تخصصی در تمامی بخش ها توسط ۳۰ پزشک متخصص  ارائه خواهد شد و علاوه بر آن خدمات فرهنگی نیز در دستور کار می باشد.
این بیمارستان صحرایی در راستای خدمت رسانی به محرومین و کمک به بهداشت و درمان رودبارجنوب برپا خواهد شد،بیمارستان صحرایی مذکور که  از ۲۲ تا ۲۸ آذر ماه در شهر زهکلوت برپا می شود و در بخش های تخصصی مختلف به شهروندان خدمات پزشکی ارائه خواهد کرد.
گفتنی است شهرستان رودبار جنوب با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت، یک شهر و ۴۰۰ پارچه آبادی در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده که تنها یک مرکز بهداشتی و درمانی به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد

ارسال نظرات