مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج»:

راهپیمایی اربعین شکوه و عظمت اسلام را به رخ جهانیان می کشد

منتظری گفت: خداوند بار دیگر با راهپیمایی اربعین شکوه و عظمت دین اسلام را در معرض دید همگان قرار داده و به رخ جهانیان می کشد.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۳۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

منتظری مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین و زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) در این ایام گفت: راهپیمایی عظیم اربعین امری عادی نیست و با محاسبات بشری جور در نمی آید و فقط ناشی از اراده الهی است.

وی افزود: خداوند بار دیگر با راهپیمایی اربعین شکوه و عظمت دین اسلام را در معرض دید همگان قرار داده و به رخ جهانیان می کشد.

منتظری تصریح کرد: پیاده روی اربعین مرز مذهب نمی شناسد شور به هم پیوستن در این همایش عظیم دیده می شود همه دغدغه مندان با عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) قلب ها را به هم گره می زنند و مسیحی و شیعه و سنی و یهودی با هر نگاهی خالصانه در این نمایش اقتدار و عظمت نقش دارند.

منتظری گفت: این یک همایش عمومی است که نشان می دهد در پرتو اتحاد بسیاری از موانع را می توان برطرف کرد و همین اتحاد و همدلی مردم است که دشمن را به وحشت انداخته و او را مجبور کرده که سرتسلیم فرود آورد.

وی عنوان کرد: پیام اربعین همان توصیه پیامبر اکرم (ص) است که فرمودند اگر ما به قرآن و عترت تمسک کنیم شاهد پیروزی اسلام و تجلی اجتماع بی نظیر مسلمانان خواهیم بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار