نقوی حسینی در گفتگو با «بسیج»:

جان مردم در خطر است، خانم ابتکار در سفر!

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: مسافرت خارج از کشور رئیس سازمان محیط زیست در شرایطی که آلودگی هوا به این درجه می رسد و مدارس و مهد کودک ها تعطیل شده اند واقعاً افتضاح است و باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۴۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران و اظهارات عجیب خانم ابتکار مبنی بر اینکه" وضعیت هوا نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر شده است" اظهار داشت: متأسفانه آلودگی هوای تهران به درجه بسیار خطرناکی رسیده و چند روز است که آین الودگی پایدار است.

وی ادامه داد: خطرات آلودگی هوا با جان مردم بازی می کند، با این وضعیت، افراد سالمند و کودکان در تهدید هستند، انتظار این است که مسئولان ذیربط یک اقدام جدی و اساسی کنند البته باید طی چند سال گذشته برنامه ریزی های دقیق صورت می گرفت اما متاسفانه برنامه ریزی نشده و مردم همچنان با مشکل الودگی روبرو هستند و تنها اقدامی که آقایان انجام می دهند تعطیلی مدارس است که دانش آموزان را از درس و زندگی می اندازند درحالیکه تعطیلی مدارس راه حلی درستی نیست.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطر نشان کرد: گویا خانم ابتکار در سفر خارج از کشور به سر می برند مسافرت خارج از کشور رئیس سازمان محیط زیست در شرایطی که آلودگی هوا به این درجه می رسد و مدارس و مهد کودک ها تعطیل شده اند واقعاً افتضاح است و باید پاسخگو باشند.

نقوی حسینی در خاتمه گفت: در پی شدت گرفتن آلودگی هوا امروز 35 نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور تذکر داده اند خواستار پیگیری جدی رفع این معضل شده اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار