خبرهای داغ:
درباره یتیم خانه ایران:

ایران و 11 میلیون تلفات قحطی ساختگی بریتانیا

یتیم خانه ایران به کار گردانی ابوالقاسم طالبی به عنوان فیلم ساز انقلابی بسیاری از حقایق تاریخ مفقود شده ایران را برملا کرد/ خیانت وحشتناک انگلستان که با قحطی ساختگی بیش از 9 تا 11 میلیون ایرانی را به کام مرگ کشاند اما هیچ گاه در تاریخ بدان اشاره نشد.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۵۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این فیلم به نقل از باز مانده های دوران کهن قحطی ساخته و بر سر مزار میرزا کوچک خان جنگلی  به عنوان نماد آزادی و استکبار ستیزی آغاز می‌شود.

انگستان با خرید وحشتناک  غلات و آذوقه های مردم نوعی  قحطی ساختگی به راه می اندازد  و پس از مدتی  بسیاری از انبار های  غلات را به بهانه اینکه دست  دشمن و متحدین نیفتد به آتش می‌کشاند.

تمامی دارو ها را بایکوت و از ورود مواد غذایی و دارو به داخل ایران جلوگیری کرده، در گذر از روستاها و شهرها  مردم به سمت نیروهای انگلیسی هجوم می آورند و تقاضای کمک  و دریافت مواد غذایی می کنند!!

عجیب تر اینکه نمایان می‌شود هر ملتی که تحقیر شود با شوق فراوان به سمت مرگ و عامل نابودی خود می رود و از پر پر شدن خود به وجد می آید.

 انگلستان با آتش زدن انبار های غلات در مراغه  غذای اندکی به چند روستایی می دهد و روشنفکران ما آنان را ناجیان ملت می دانند و سید ضیا هم می گویند که انگلیس همه کاره است، کسانیکه از درد تحریم و قحطی می نالیدند سفره هایشان مرغ بریان است و عده ای هم در دوران قحطی و تحریم مواجب بگیر و همیار نقشه های بریتانیا هستند.

این افراد بعد ها در قالب ناجیان ملت وارد می شوند  و قرار دادهای متعدد با انگلیس و واگذاری  بخش های مهمی از کشور  به عامل قتل 11میلیون ایرانی را در تهران جشن می گیرند، وبا و طاعون و کشتار عظیم مردم  توسط دولت وقت بریتانیا شروع می شود، کشتار بسیار خوفناک در ایران رخ می دهد که بخش ناچیزی از این جنایت هولناک به  تصویر کشیده شده است.

هجوم مردم به  جنازه و مردار یک اسب  برای سیر کردن شکم خود صحنه ای درناک از ملت رنجدیده و زخم خورده ایران از استعمار  را به تصویر می کشد.

در میان این بی نظمی و شرارت درگیری مردم در صفوف نان و غذا صحنه هایی از فلاکت را در دوران رنج به نمایش می گذارد.

جذقه ای ام در ذهن ما وجود دارد و آن هم اینکه چرا روشنفکران ما که در طول تاریخ انقلابیون و وطن دوستان را با حربه های مختلف از صحنه به در کردند، هرگز نامی از کشتار ایرانیان به دست انگلستان به دست نیاورده اند؟ چرا در همه حال از نظر این افراد حق با استعمار گران است؟

کار آقای ابوالقاسم طالبی بسیار جذاب و عالی است! زیرا تاریخ را باید خودمان با همه زوایای پیدا و پنهانش بنویسیم نه اینکه بعد ها در قالب یک فیلم سیصد به ما تحمیل نمایند.

فیلم سازان انقلابی مانند حاتمی کیا و ابوالقاسم طالبی بسیار محبوب مردم هستند زیرا نشان دادند آن چه برایشان مطرح است هنر انقلابی  و انسانی است که ایران را با ارزش هایش به تصویر می کشند.

به تمام کسانی که این فیلم را ندیده اند توصیه می شود حتما فیلم را مشاهده نمایند زیرا قطعه ای از جنایت استکبار  و روشنفکران که قتل و غارت در ایران را رقم زدند به نمایش گذاشته شده است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار