نماینده مردم محلات در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

آلودگی هوا مردم را رنج می دهد / در برابر مرگ و میر سالمندان و کودکان بی تفاوت نباشیم

سلیمی گفت: تابستان ریزگردها و زمستان ها هم آلودگی هوا مردم را رنج می دهد پس مردم ما چه زمانی باید از هوای سالم بهره ببرند؟ مسئولان باید به جای فرافکنی دست به دست هم داده و چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۸۷۷۷۸۲۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران و اظهارات عجیب خانم ابتکار مبنی بر اینکه وضعیت هوا نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر شده است، بیان داشت: سازمان محیط زیست باید به مسئولیت های خود عمل کند.

وی با بیان اینکه مسئولان ذیربط باید آلودگی هوا را جدی بگیرند افزود: اجازه نداریم در مقابل مرگ میر کودکان و سالمندان که ناشی از آلودگی هوا است بی تفاوت باشیم، اصل 50 قانون اساسی به صراحت مسئولیت های دستگاه های مربوطه را گوشزد کرده است، آلودگی هوا یک بحث ملی است و نباید فرافکنی کرد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت های کشور و چاره اندیشی برای رفع معضل آلودگی هوای تهران و دیگر کلانشهرها گفت: بسیاری از شهرهای دنیا از تهران هم بزرگ تر هستند اما با مشکل آلودگی هوا مواجه نیستند.

سلیمی با انتقاد از عدم توجه مسئولان به حل معضل آلودگی هوا در طول سال تصریح کرد: با کمال تاسف تابستان ریزگردها و زمستان ها هم آلودگی هوا مردم را رنج می دهد پس مردم ما چه زمانی باید از هوای سالم بهره ببرند؟ مسئولان باید به جای فرافکنی دست به دست هم داده و چاره اندیشی کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار