رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

مشاوران رئیس جمهور قلم به دستان مزدورهستند/ شعار مرگ بر آمریکا احساس و عاطفه نیست، منطق پای کار است

بوشهرـ رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: برخی مشاوران رئیس جمهور قلم به دستان مزدور هستند و کتاب می‌نویسند که آمریکا دشمن ما نیست.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۷۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگراری بسیج از بوشهر، داوود گودرزی یکشنبه‌شب در تجمع استکبارستیزی دانشجویان بوشهری با اشاره به سابقه تاریخی مبارزاتی مردم جنوب اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در مبارزه با استکبار و استعمار در جنوب کشور پیشگام بوده‌اند و تاریخ حکایت از استکبار ستیزی مردم این دیار دارد.

وی بیان کرد: دلاوری رئیسعلی دلواری و یارانش برای همیشه در تاریخ ثبت شده که با ایثار و فداکاری تا پای جان در مقابل انگلیسی‌های خبیث ایستادگی کردند.

رئیس بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: دانشجویان بوشهری امروز هم با تبعیت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب آماده ایستادگی در مقابل استکبار و استعمار هستند.

گودرزی با اشاره به سوابق مردم استان بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار گفت: بوشهری‌ها چهار بار مقابل استعمار انگلیس ایستادگی کردند و همیشه مبارزات مردم جنوب و به ویژه بوشهر در اذهان آزادمردان به یادگار می‌ماند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تأکید کرد: برخی مشاوران رئیس جمهور قلم به دستان مزدور هستند و کتاب می‌نویسند که آمریکا دشمن ما نیست.

وی بیان داشت: اقتدار آمریکا کم شده و با 30 سال پیش قابل مقایسه نیست و رئیس جمهور آمریکا به دفعات مکرر، کتبا و شفاعا، چه قبل از برجام و چه بعد از برجام از ایران برای مذاکره درخواست کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به دخالت‌های آمریکا در منطقه و بحران سوریه افزود: برخی کشورها گفتن که بشار اسد تا دو ماه دیگر دوام می‌آورد ولی 70 ماه مقاومت باعث شد مدل و منطق ایران در سوریه پذیرفته شود.

رئیس بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه برخی افراد در کشور عنوان می‌کنند اگر با آمریکا ارتباط داشته باشیم مشکلات کشور حل می‌شود و یا اینکه گفته می‌شود چرا مرگ بر آمریکا می‌گویید و پرچم آمریکا را آتش می‌زنید، تصریح کرد: مگر ما با ملت آمریکا مشکل داریم، مرگ بر آمریکا احساس و عاطفه نیست، منطق پای کار است، این حرف‌ها نشان از هدف گذاری دقیق و درست ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: همه جوانان انقلابی پیشرفت، امنیت و اقتدار کشور را دوست دارند و ثابت می‌کنیم که شعور و شور را با هم داریم.

گودرزی تصریح کرد: برخی‌ها در صحبت‌هایشان می‌گویند ما توهم دشمنی داریم، در پاسخ به این صحبت‌ها باید گفت ما دشمنی را شروع کردیم یا آمریکا؟ از تاریخ 200 ساله حضور انگلیس در کشور و 63 ساله آمریکایی‌ها یک نشانه از دوستی آمریکا و انگلیس نداریم که به نفع ملت ما باشد.

ارسال نظرات