حمیدرضا پورنوروز
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: این حجم جمعیت سال امسال با سال گذشته قابل قیاس نیست که این هم نشان از اقتدار امنیتی استان ایلام است.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۵۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار نور علی یاری فرمانده نیرو انتظامی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار ما بیان کرد: از اول ماه صفر تاکنون نزدیک به 600 هزار نفر از مرز مهران خروج کردند که این حجم جمعیت نسبت به سال گذشته قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه سال گذشته در این مدت زمان کم حدود 200هزار نفر از مرزخارج شدند؛ تاکید کرد: این حجم جمعیت سال امسال با سال گذشته قابل قیاس نیست که این هم نشان از اقتدار امنیتی استان ایلام است.

سردار نور علی یاری ابرازکرد: تصمیمات خوبی در ستاد اربعین استان و قرارگاه انتظامی و سایر دستگاه به ویژه سپاه پاسداران اتخاذ شده است که بحمدالله زوار که از مرز مهران خروج می کنند در امنیت مطلوبی به سمت کربلا حرکت کنند که تا کنون هیچ سوانح خاصی اتفاق نیفتاده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در خصوص بار ترافیکی جاده مهران و نظم اجتماعی عنوان کرد: از استان کرمانشاه تا مرز بین الملی مهران ایستگاه های ثابت پلیس راه و پلیس پیش گیری با بکارگیری نیرو های زبده کاملا مسیر ها را برای ترددی بدون سانحه در خدمت زوار ایجاد کنند.

وی گفت: رانندگان حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند و از سرعت و سبقت گرفتن در جاده های ایلام که مسیر کوهستانی است خود داری کنند.

سردار نور علی یاری؛ با اشاره به اینکه زائرین کربلای معلا حتما باید با پاسپورت و ویزای معتبر وارد مرز مهران شوند؛ اظهار کرد: تمامی افرادی که پاسپورت و ویزا نداشته باشند به شهر خودشان برگشت خواهیم داد این اطلاع رسانی را بارها در رسانه ها اعلام کردیم.


ارسال نظرات