مسوول سازمان بسیج کارگری کرمان در گفتگو با «بسیج»:

واحدهای تولیدی با کمبود منابع مالی مواجه هستند/ تضمینی برای خرید محصولات وجود ندارد

حسین باقری گفت: مشکل عمده واحدهای تولیدی کمبود سرمایه است لذا آنچه انتظار می‌رود دولت باید بتواند سرمایه مورد نیاز واحدهای کوچک و متوسط تولیدی و صنعتی را فراهم کند.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۸۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

حسین باقری مسوول سازمان بسیج کارگری کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مشکل عمده واحدهای تولیدی کمبود سرمایه است لذا آنچه انتظار می‌رود دولت باید بتواند سرمایه مورد نیاز واحدهای کوچک و متوسط تولیدی و صنعتی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه کمبود منابع از مشکلات عمده واحدهای تولیدی است افزود: میزان تاثیر سرمایه برای واحدهای تولیدی کشورمان خیلی بیشتر از گذشته شده است. در حال حاضر واحدهای تولیدی زیادی داریم که یکی از مشکلات عمده شان کمبود سرمایه است. اکثر واحدهای داخلی که به ما مراجعه می کنند تا واحدهای تولیدی خودشان را به سرمایه گذاران خارجی عرضه کنند، یکی از مشکلات شان را مقوله کمبود منابع عنوان می کنند.

وی در خاتمه افزود: یکی از موانع دیگر، تضمین فروش محصولات وجود ندارد، بسیاری از مردم در قالب نیروهای بسیجی، نقش مهم در در رونق واحدهای تولیدی را ایفا کرده اند از جمله اینکه مشاوره، آموزش و الگوهای اقتصادی مناسب را معرفی کرده اند و نقش مهم درتحقق اقتصاد مقاومتی داشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار