حمیدرضا پورنوروز
مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به خدمات اسکان، درمان و بهداشت، حمل و نقل، تغذیه و خدمات فرهنگی سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه با بکارگیری 1000 نفر از بسیجیان خدمات دهی زیادی به زائرین می کنند.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۴۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ دوم پاسدار رضا نوروزی سخنگوی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام درگفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مرز مهران قدمگاه زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) است که از شهر های مختلف ایران فوج فوج به سمت کربلا حرکت می کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان ایلام تصریح کرد: سپاه از هفته های پیش زمینه های لازم را برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) مساعد کرده است.

وی، عملکرد سپاه استان ایلام را اسکان، درمان و بهداشت، حمل و نقل، تغذیه و خدمات فرهنگی عنوان کرد و گفت: سپاه با بکارگیری 1000 نفر از بسیجیان خدمات دهی زیادی به زائرین می کنند.

سرهنگ دوم پاسدار رضا نوروزی ابرازکرد: سپاه در جهت خدمات به زائرین 27 فقره چادر برپا کرده که هر چادر بالغ بر 250 نفر ظرفیت دارد.

وی افزود: این آماده سازی و استقرار اسکان در 12 نقطه ازمرز بین المللی مهران صورت گرفته است و تا کنون توانستیم روزانه بالغ بر 4000 نفر را در چادر های سپاه استان ایلام اسکان دهیم.

سخنگوی سپاه استان ایلام ؛ تهیه پیام های بهداشتی به تعداد 3000برگ در بین زائرین ، استقرار پست اورژانس توسط معاونت بهداشت و درمان، راه اندازی بیمارستان صحرایی و فضا سازی فرهنگی و تبلیغی از پل زائر تا پایانه مرزی از دیگر خدمات سپاه ایلام عنون کرد.

سرهنگ رضا نوروزی، از تهیه 8000 لیتر نفت برای سیستم های گرمایشی و 1600 لیتر گازوئیل برای سوخت رسانی به کامیون های که در این راستا فعالیت می کنند خبر داد و اظهار کرد: 50 تریلی آماده حمل و نقل زائرین حسینی بخصوصدر زمان برگشت هستند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان ایلام گفت: 75 چشمه سرویس بهداشتی، 26 دستگاه دوش حمام در نقاط مختلف و توزیع کتابچه ادعیه و زیارت نامه به تعداد 40هزار جلد برای زورا تدارک دیده شده است.

وی در آخر بیان داشت: افرادی که پاسپورت و ویزا ندارند وارد مرز نشوند و تاکنون بالغ بر 370 نفر از عزیزانی که به صورت غیر قانونی به مرز ورود پیدا کردند برگشت خوردند.

ارسال نظرات