جانشین سازمان بسیج مداحان کشور:

مداح بسیجی وخبرنگار رسانه دفاع از حرم پلاتوی گزارش خود را با شهادت به پایان رساند

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی گفت:مداح بسیجی وخبرنگار رسانه که در راستای دفاع از حرم در سوریه جهادگرانه فعالیت می کردپلاتوی آخرین گزارش خود را با شهادت به پایان رساند
کد خبر: ۸۷۷۶۹۷۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی در گفتگو با خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان گفت:مداحان بسیجی در تمامی عرصه ها رسالت خود را به بهترین نحو انجام میدهند وبرای این قشر شیعه وسنی معنا ومفهومی نداشته ندارد ونخواهد داشت.
وی با اشاره به این مطلب که مداحان الگوهای رفتاری خود را با بهره مندی از سیره وروش اائمه (ع) برگزیده اند همواره تلاش می کنند تا در راستای اهداف آنها گام برداشته وشبهات دینی ومذهبی را از بین ببرند.
ارجونی مهمترین ویژگیهای یک مداح را خلوص نیت،گام برداشتن در جهت رضای خدابرشمرد وبیان کرد:اخلاص وشهادت طلبی از مهمترین ویژگی‌های بارز شهید محسن خزایی بود که به آرزوی دیرینه‌اش رسید.
وی با تاکید بر این مطلب که شهید محسن خزایی یکی از مداحان ونخبگان استان سیستان وبلوچستان بود که به منظور ایفای رسالت خود در حرفه خبر نگاری واطلاع رسانی در سوریه فعالیت می کرد تصریح کرد:این شهید والا مقام عاشقانه دور از خانواده در راستای آگاه سازی  مسلمانان از رخدادهای و اوضاع این کشور ماموریت خویش را به بهترین شکل ممکن انجام داد ودلسوزانه در راستای کمک به نیازمندان این کشور جهادگونه خدمت کردو در پایان هم با لبیک گفتن به ندای حق به پاداشش دست یافت.
 

وی با اشاره به این مطلب که مدافعان حرمی که در منطقه هستند به نیکی از این شهید بزرگوار یاد می‌کنند افزود: محسن خزایی 15 آذر سال 51 در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد، او در سال 74 به‌عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صداو سیما آغاز کرد و سال 80 تا 82 فرمانده پایگاه بسیج شهید برخوردار بود و به‌خاطر شور و نشاط خاصی که در برنامه‌های جوان ایجاد می‌کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت  در سال 83 به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان شهرستان زاهدان منصوب شد.
وی  بیان کرد:شهید محسن خزایی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به‌عنوان مدیرخبر گیلان معرفی شد و پس از فعالیت‌های تخصصی و حرفه‌ای خبر عشق دفاع از حرم او را به سوریه کشاند.
جانشین سازمان بسیج مداحان کشور تصریح کرد:او در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود، در بین رزمندگان مقاومت به مداحی اهل‌بیت(ع) می‌پرداخت.
گفتنی است این شهید بزرگوار دارای سه فرزند ،دو پسر و یک دختر است زینب دختر سه ساله شهید محسن خزایی، درحالی به دنیا آمده بود که پدرش در سوریه رشادت‌های رزمندگان را اطلاع‌رسانی می‌کرد
ارسال نظرات