روابط عمومی سازمان بسيج علمي،پژوهشي و فناوري مازندران خبرداد

لزوم همكاري براي تحقيق و پژوهش در بازاررساني محصولات توليدي و اقتصادي

محمد حسين بابايي گفت: تحقيق و پژوهش در بازاررساني محصولات توليدي و اقتصادي با همكاري و مشاركت همه جانبه امكان پذير است .
کد خبر: ۸۷۷۶۶۹۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی سازمان بسيج علمي،پژوهشي و فناوري مازندران،جلسه قرارگاه جهاد اقتصادي با حضور فرماندهي سپاه كربلا در محل سپاه ناحيه رامسر برگزار شد.


فرمانده سپاه كربلا در اين جلسه با اشاره به مشكلات اقتصاد كشور و آسيب پذيربودن آن، گفت:با تكيه براقتصاد مقاومتي كه مردم محور و دانش بنيان است، مي توان اقتصاد خوبي داشت.

محمد حسين بابايي بيان كرد: تحقيق و پژوهش در بازاررساني محصولات توليدي و اقتصادي با همكاري و مشاركت همه جانبه امكان پذير است .

وي با اشاره به اتحاد و همبستگي براي ارتقاي محصولات توليدي، اضافه كرد:با تكيه بر مباني علمي و عمل به شعار «هر خانه يك كارخانه و هر ايراني يك توليدكننده» در اقتصاد جامعه تاثيرگذار باشيم.

سرهنگ غلامرضا شريعتي ،مسوول بسيج سازندگي مازندران هم با بيان اينكه همكاري خوبي در تمامي سازمان ها، مانند؛ جهاد كشاورزي،اداره صنعت، معدن و تجارت و..... براي پيشرفت در اقتصاد جامعه وجود دارد،افزود:نقش بازار، بازرگاني و جامعه اصناف در توليدات اقتصاد مقاومتي بي بديل است.

در ادامه سرهنگ شريعتي از طرح هاي اقتصادمقاومتي بازديد كرد.
ارسال نظرات