مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در گفتگو با «بسیج» خبر داد

مشارکت 4000 مهندس بسیجی کشاورزی در طرح بزرگ "علمی کردن کشاورزی"

محمدرضا جهانسوز با بیان اینکه بیش از 4000 نفر مهندس کشاورزی بسیجی ،علمی کردن کشاورزی را همراهی می‌کنند افزود: علمی کردن کشاورزی با فعال سازی شبکه های خدمات رسانی به روستاها بوده است.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۳۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مهندس محمدرضا جهانسوز مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: افزایش بهره وری کشاورزی با همراهی مهندسان و نخبگان در طرح بسیج  علمی کردن کشاورزی که در تمام استان‌های کشور قابلیت اجرایی دارد، پیگیری شده است. لذا در روستاهای مختلف این طرح برگزار شده تا از این طریق کشاورزی علمی را به کشاوزان انتقال دهند و از سویی دیگر به دریافت تجربیات کشاورزان بپردازند. چراکه برنامه ریزی مناسب و بکارگیری روش‌های نوین کشاورزی از مهمترین مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه بیش از 4000 نفر مهندس کشاورزی بسیجی این طرح را همراهی می‌کنند افزود:  علمی کردن کشاورزی با فعال سازی شبکه های خدمات رسانی به روستاها بوده است که بیش از 4000 نفر را در خود جای داده است و مهندسین کشاورزی بسیجی ، حرکت جهادی ، داوطلبانه و پاره وقت در آن انجام می‌دهند .

جهانسوز در خاتمه بیان داشت: تمام مهندسان کشاورزی قادر خواهند بود تا در طرح علمی کردن کشاورزی شرکت کنند لذا همه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای عضویت در طرح علمی کردن کشاورزی به مراکز سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان‌ها مراجعه کنند اطلاعات مرتبط با چگونگی ارتباط ا مراکز استانی در سایت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی قال دسترسی است.
ارسال نظرات