حجت الاسلام قائمی در گفتگو با «بسیج»:

پیاده روی اربعین همراه با تفکر باشد

کارشناس مذهبی گفت: خیل عظیم جمعیت برای پیاده روی اربعین و زیارت کربلا تلاش می کنند ولی اینها همه باید با تعقل و تفکر باشد و به زندگی و اهداف امام حسین (ع) توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۶۳۸۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

حجت الاسلام سید محمد جواد قائمی هاشمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: پیاده روی اربعین نماد عزاداری است این پیاده روی عظیم بزرگترین گردهمایی جهانی و میلیونی است و این خیلی مهم است.

وی افزود: خود عزاداری هدف نیست هدف اصلی اهداف ابا عبدالله الحسین (ع) است این عزاداری ها زمانی معنا پیدا می کند که ما به هدفها برسیم اگر پشت این پیاده روی هدف امام حسین (ع) باشد این خیلی ارزشمند است و صرفا پیاده روی نباشد.

کارشناس مذهبی گفت: باید از این ظرفیت عظیم پیاده روی اربعین استفاده کرد و به آنها جهت داد رسانه ها کار سختی در این خصوص دارند کسانی که پیاده می روند و این همه سختی و زحمت را تحمل می کنند باید مراقب رفتار و اعمال و نماز خود باشند.

حجت الاسلام قائمی گفت: خیل عظیم جمعیت برای پیاده روی اربعین و زیارت کربلا تلاش می کنند ولی اینها همه باید با تعقل و تفکر باشد و به زندگی و اهداف امام حسین (ع) توجه داشته باشیم.

وی افزود: باید برای افرادی که پیاده روی می کنند برنامه و سخنرانی های مفید داشت گفتن اذکار و خواندن قرآن و ادعیه هم بسیار می تواند موثر باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار