خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه

آمریکا از حماسه اسلامی و مسیر حسینی می‌ترسد

عروج خاطر‌نشان کرد: با وجود اینکه اکنون موشک‌های انبوه نقطه‌زن و هوشمند در کشور وجود دارد اما این تجهیزات تمام‌کننده نیست بلکه این انسا‌ن‌های بزرگ و شجاع هستند که در این معادلات تمام‌کننده هستند
کد خبر: ۸۷۷۵۶۸۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹

سردار عروجی: 
به گزارش خبرگزاری بسیج سردار خسرو عروج روز چهارشنبه در همایش مبارزه با استکبار جهانی و بدرقه زائران اربعین حسینی که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه علامه رفیعی قزوین برگزار شد، افزود: روز ملی استکبار جهانی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که در آن ملت ایران بار دیگر انسجام و همبستگی خود را به نمایش می گذارد.
سردار عروج با اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی از طریق لانه جاسوسی و برگزاری کوتاه و به راه انداختن 8 سال جنگ تحمیلی در صدد وارد کردن ضربه به انقلاب ما بوده، افزود: این کشور در ادامه فعالیت خود با راه انداختن تحریم ها سعی در ضربه زدن به کشور ما را داشته اما باید هوشیار باشیم تا در این عرصه جنگ نرم هم پیروز و سربلند باشیم.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود خاطر‌نشان کرد: با وجود اینکه اکنون موشک‌های انبوه نقطه‌زن و هوشمند در کشور وجود دارد اما این تجهیزات تمام‌کننده نیست بلکه این انسا‌ن‌های بزرگ و شجاع هستند که در این معادلات تمام‌کننده هستند
مشاور عالی فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان، مخالفان انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکا جنایتکار از این حماسه اسلامی و مسیر حسینی می‌ترسند.
سردار عروج خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه‌های معتبر دنیا سبک مبارزه با ایران حسینی آموزش داده می‌شود که رزمنده‌های اصلی در این مبارزه عظیم جهانی دانشجوهای ما هستند و مبارزه و دفاع برای یک دانشجو، امری مقدس است.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به اندازه‌ای صاحب قدرت است كه در همين انتخابات اخیر آمریکا نيز ٣٢درصد مناظرات و بحث‌هاي آنها در مورد ايران است؛ انها بايد با توجه به جنگ اقتصادي موجود در دنيا در مورد اقتصاد صحبت كنند اما در مورد گوشه اي از خاورميانه صحبت مي‌كنند. 
وی در پایان گفت: دشمن ایران می‌داند که با همکاری هم پیمانانش در حال مبارزه با ماست اما اعتراف می‌کند که چطور مي‌شود با اين لشكر كه تا بن دندان مسلح است اما حتي با بمباران هم نمي‌توانند اين جبهه را تسخير كنند؟ این موضوع نشان از قدرت ایمان و مقاومت جبهه حق دارد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار