با پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا قیمت طلای 18 عیار به 115 هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی نیز با افزایش 30 هزار تومانی همراه شده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۵۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان با اشاره به وضعیت بازار طلا و جواهر در آستانه انتخابات آمریکا  و پیروزی ترامپ در این انتخابات اظهار داشت: بعد از شوک قیمتی که به بازارهای مالی وارد شد، قیمت جهانی طلا الان به طور متوسط نسبت به دیروز حدود 36 دلار افزایش قیمت را به همراه داشته است.

وی با بیان افزایش 30 هزار تومانی در قیمت سکه تمام بهار آزادی، افزود: قیمت نیم سکه با افزایش 11 هزار تومانی، نیم سکه 6 هزار تومان و ربع سکه 3 هزار تومان افزایش قیمت را با خود به همراه داشته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان با توجه به افزایش 3هزار 500 تومانی طلای 18 عیار در بازار، عنوان کرد: به خاطر شوک قیمتی به وجود آمده تمام معاملات در بازار با احتیاط انجام می شود و داد و ستد ها بسیار خرد و کم هستند و معاملات عمده ای را فعلا در بازار مشاهده نمی شود.

کشتی آرای در پایان با اشاره به اینکه کماکان بازار طلا تحت تاثیر اتفاقات آمریکا خواهد بود، خاطر نشان کرد: هنوز وضعیت بازار به ثبات نرسیده و هیچ چیزی مشخص نیست، حتی اتفاقات یک ساعت دیگر بازار طلا قابل پیش بینی نخواهد بود.


ارسال نظرات