استان ایلام مهد مهمان نوازی وپذیرایی از زوار سیدالشهداء بوده است واین مهم در سنوات گذشته به اثبات رسیده است واین نشان از عشق وعلاقه مردم ولایت مدار ایلام به اهل بیت رسول الله است.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۸۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار قدرت اله کریمیان فرمانده سپاه ناحیه ایلام در حاشیه دیدار از مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایلام ضمن بیان این مطلب که تمام امکانات ناحیه ایلام در خدمت زائرین اربعین است گفت: طبق سنوات گذشته این ناحیه روزانه اقدام به پخت و توزیع 5000پرس غذا برای زائرین اربعین می کند که این غذا ها از طریق بالگرد های سپاه به مهران وطول مسیر انتقال پیدا می کند.

وی گفت: مجموعه خدمات رفاهی این ناحیه شامل:بهداری واورژانس، نماز خانه، سرویس بهداشتی،موکبهای پذیرایی در سه وعده، استراحتگاه با ظرفیت 2500نفر، پارکینگ خودرویی،نگهداری، گمشدگان همراه با تامین امنیت زوارو ویژه برنامه های فرهنگی در میدان قرآن ایلام با همت بسیجیان وسپاه ناحیه ایلام برپا میشود.

کریمیان خاطر نشان کرد: استان ایلام مهد مهمان نوازی وپذیرایی از زوار سیدالشهداء بوده است واین مهم در سنوات گذشته به اثبات رسیده است واین نشان از عشق وعلاقه مردم ولایت مدار ایلام به اهل بیت رسول الله است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار