کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری در بن

اولین کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج در شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۰۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری در این کارگاه آموزشی با اشاره به اهمیت انعکاس اخبار فعالیت های بسیج در سطح جامعه، گفت:‌سرعت، دقت و انتخاب سوژه مناسب از اهمیت بسزایی در بحث خبرنویسی برخوردار است.

مسلم عسگری، افزود: آشنایی بیشتر با اصول رسانه ای و سبک های خبرنویسی به خبرنگاران افتخاری بسیج کمک می کند تا اخبار تأثیرگذاری را تهیه و منتشر نمایند.

وی، ادامه داد: جذب مخاطب نیازمند تولید و انتشار محتوای خوب و مورد نیاز آحاد جامعه است و عرصه بسیج یکی از گسترده ترین حوزه های تولید اخبار جذاب در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی، ایثار و شهادت و جهاد و مجاهدت به شمار می رود.

عسگری، در ادامه با تشریح مفاهیم خبر، ارزش های خبری، عناصر خبری، سبکهای خبرنویسی متداول، از خبرنگاران افتخاری بسیج خواست با انگیزه و علاقه جهادی در اردوهای راهیان نور،‌اردوهای جهادی و عرصه اقتصاد مقاومتی بیش از پیش حضور یافته و خبر و گفتگو تهیه نمایند.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به راه اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در سطح کشور و استان، از علاقه مندان برای ثبت نام در این باشگاه دعوت کرد و این ظرفیت بزرگ رسانه ای در بسیج را بی نظیر دانست.

گفتنی است: در این کارگاه آموزشی بیش از 20خبرنگار افتخاری بسیج شهرستان بن حضور داشتند.

ارسال نظرات