یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

تأمین مسکن جوانان در اولویت‌ دولت قرار بگیرد

سیاوش غیبی‌پور گفت:جمعیت جوان کشور بالا است، از اولویت های اقتصادی و اجتماعی کشورتامین مسکن است با خانه دارکردن مردم شرایط ازدواج جوانان کشور تسهیل می شود مسکن نباشد لوازم خانگی و سایر کالاها کاربردی ندارد.
کد خبر: ۸۷۷۴۸۹۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
سیاوش غیبی‌پور اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در شرایط رکود اقتصادی، کارت اعتباری خرید کالا اولویت مردم و جوانان کشورمان نیست، تامین مسکن اولویت اول دولت قرار بگیرد؛ طرح کارت اعتباری در شرایط واقعی به شکل کارشناسانه نبوده است آنچه در اقتصاد مدنظر است اولویت اشتغالزایی و مسکن است.

وی با بیان اینکه مسکن مقوله مهم و اثرگذار در ابعاد اقتصادی است افزود: دولت باید مسکن مردم را تامین کند و مشکل مسکن را برطرف کند کارت اعتباری برای خرید کالاهای غیر ضروری است و چون امکان خرید کالای خارجی با این کارت فراهم شده است لذا در خروج از رکود تولیدکنندگان نقشی نداشته است.

غیبی‌پور در خاتمه افزود: با توجه به اینکه جمعیت جوان کشور بالا است، بنابراین از اولویت های اقتصادی و اجتماعی کشورتامین مسکن است با خانه دارکردن مردم شرایط ازدواج جوانان کشور تسهیل می شود ولی مسکن نباشد لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر هم کاربردی ندارد.

ارسال نظرات