مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

کاهش رتبه تک رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از کاهش رتبه تک رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت:در کنکور 95 تنها یه گیلانی دارای رتبه تک رقمی بود این در حالی است که طی سال های 93 و 94 این رقم به 6 و 3 نفر رسیده بود.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۳۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، مهدی حاجتی در دیدار دانش آموزان بسیجی گیلانی با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اثبات کننده آن است که دانش آموزان امروز در مسیر شهدای دانش آموز 57 قدم بر می دارند.

وی با بیان اینکه گیلان 850 دانش آموز شهید دارد گفت: این استان 156 معلم شهید را تقدیم دفاع از آرمان های انقلاب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تشکل های دانش آموزی را یکی از مجموعه های مهم در آموزش و پرورش دانست و افزود: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی مهمترین راهبرد تشکل های دانش آموزی است.

حاجتی تشکل های دانش آموزی را بازوان پرتوان در مراکز آموزشی دانست و گفت: دانش آموزان عضو این تشکل ها فرصتی برای تصمیم گیری مدیران آموزشی فراهم می کنند.

وی از اعزام 17 هزار دانش آموز در سال 95-94 به مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: آشنایی با ایثارگری های شهدا و رزمندگان در دروان دفاع مقدس مهمترین هدف اعزام دانش اموزان به مناطق عملیاتی است.

حاجتی از کاهش رتبه تک رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت:در کنکور 95 تنها یه گیلانی دارای رتبه تک رقمی بود این در حالی است که طی سال های 93 و 94 این رقم به 6 و 3 نفر رسیده بود.

وی در پایان از افزایش رتبه دو رقمی و سه رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

ارسال نظرات