نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل:

سازش با آمریکا مشکلات را بیشتر می کند

حجت الاسلام مسلم رضایی در صبحگاه مشترک نیروهای شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس 5 شهرستان اردل، گفت:‌ سازش با آمریکا مشکلات را بیشتر می کند و آخرین دلیل آن برجام است.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۶۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردل، گفت: مشکلات کشور با روحیه انقلابی حل خواهد شد، فریاد مرگ بر آمریکا برای دفاع از ارزشهای انسانی است.

حجت الاسلام مسلم رضایی، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره بیش از 70جلد اسناد جمع آوری شده از لانه جاسوسی آمریکا در ایران، خواستار بهره گیری از این سندها برای شفاف سازی و آگاه سازی بیشتر بویژه برای نسل جوان درباره جنایت شیطان بزرگ علیه ملت و کشور ما شد.

رضایی اظهار داشت: امریکا با مسلمانان سرجنگ دارد و تا آمریکا آمریکاست و نظام سلطه قلدری می کند این ملت در سنگر مبارزه با استکبا فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درجمع بسیجیان عنوان کرد: برخی سازش با آمریکا را حلّال مشکلات می دانند که این حرف غلط است؛ چرا که امروزبرخی کشورهای منطقه که با آمریکا سازش کردند وضعیتی مناسب ندارند و عزت و آبروی خود را نیز از دست داده اند.

رضایی با بیان اینکه امروز مردم ما به این نتیجه رسیدند که راه امام (ره) که فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید صحیح ترین راه است، گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی روایی دارد و تجربه 37 سال انقلاب پشت آن است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امریکا تا توانست برای حفظ شاه ، منافقین و صدام تلاش کرد، گفت: امروز دشمن؛ ماهواره، ابتذال، فساد اخلاقی، روابط نامشروع و ... را ابزار قرار داده و متاسفانه تا حدودی نیز موفق عمل کرده است.

گفتنی است: رزمایش دو روزه گردان های بسیجی شهرستان اردل همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با موفقیت برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار