در رزمایش بسیجیان بروجن عنوان شد:

دشمن درصدد ایجاد فاصله بین جوانان با ارزشهاست

فرمانده سپاه شهرستان بروجن در جمع بسیجیان شرکت کننده در زمایش الی بیت المقدس 5، گفت: فرزندان این مرز و بوم آماده دفاع از ارزشها و کیان اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۲۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری رزمایش الی بیت المقدس 5 با عنوان عاشقان حسینی در اردوگاه قدس شهرستان بروجن اجرا شد.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن گفت: در این رزمایش دو روزه؛ 5 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر از بسیجیان برادر و خواهر شهرستان بروجن به اجرای برنامه های رزمی فرهنگی پرداختند.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی افزود: عملیات هایی مانند دفاع از کوی و برزن ، کمین و ضد کمین، عملیات های شبانه ،کنترل اغتشاشات، صبحگاه مشترک و... از مأموریت های محوله به بسیجیان در این رزمایش بود که با موفقیت اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن با اشاره به مناسبت 13 آبان، گفت:‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی است، که دانش آموزان زیر رگبار مزدوران رژیم پهلوی قرار گرفتند و همچنین روزی است که دانشجوبان پیرو خط امام، لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را تسخیر کردند.

وی،‌تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب بزرگ دانست و تصریح کرد: امروز دشمن هجمه های مختلفی را از مسیر فضای مجازی، ماهواره و ابزار مختلف رسانه ای و تبلیغاتی و ... به جوانان ما وارد می آورد تا بین آنها و ارزش های اسلامی فاصله بیندازد.

سرهنگ کیهانی، یادآور شد: حضور جوانان بسیجی در این رزمایش گوشه ای از پیوند ناگسستنی فرزندان این سرزمین با فرهنگ ناب اسلامی ایرانی است که اعلام می دارند برای دفاع از ارزشها و کیان اسلامی همواره آماده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار