وی همچنین هدف از این کارگروه را استفاده از ظرفیت های رسانه اعلام کرد و افزود: رسانه به معنای عام خودش رادیو، تلویزیون، فضای مجازی، تبلیغات محیطی و در راستای یک هم افزایی برای رسیدن و انتقال پیام رسانه ای به مصرف کننده ها در جهت افزایش کیفیت کالای داخلی اطلاع رسانی رویکرد تطبیقی و ترغیبی در ارتباط با مصرف کالای داخلی برای مصرف کننده ها، بحث میزگردی و آسیب شناسی در مورد فرصت ها، تهدیدها و نقاط ضعف و قوتی که هر استان ممکن است وجود داشته باشد.
تمام این فعالیت ها برای این انجام شده است که در واقع به یک الگوی جامع رسانه ای برسیم و هدف هم استفاده از منابع و امکانات موجود می باشد.
دبیر کارگروه موزش فرهنگ و رسنه اقتصاد مقاومتی افزود: بسیج اصناف و مجموعه آن برای موفقیت این کارگروه باید در میدان حضور داشته باشند تا بتوانند با کمک همدیگر در راستای تحقق اهداف مقاومتی و اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
وی همچنین در مورد جلسه کارگروه بیان کرد: در این جلسه دوستان از استان های مختلف همکاری و بحث های خوبی داشتند و مسائل مطرح شده به عنوان چراغ راهی برای بهتر شناخته شدن ظرفیت های موجود بود.
باطبی افزود: بعضی از دوستان در این جلسه انتظار داشتند الگویی ارائه شود ولی اعتقاد ما این نبود، بحث ما رسیدن به یک طرح جامع برای آینده است و اینکه در بخش گفتمان سازی و فرهنگ سازی کاری انجام شود.
وی ادامه داد:این کارگروه در واقع شناسایی مسائل و ارائه راهکار و پیشنهاد و در واقع چراغ راهی برای آینده و اینکه در تعریف استراژدی نظرات دوستان را کامل داشته باشیم.
در این جلسه دوستان دغدغه اقتصاد مقاومتی داشتند، هدف هم استفاده از ظرفیت های موجود و وارد کردن اعضا شرکت کننده و دادن نگرش و دید برای اینکه بتوانند کمکی به مجموعه بکنند.
باطبی در مورد کارهای عملیاتی این کارگروه گفت: به یک سری محصولات رسانه ای، فیلم های نمایشی کوتاه، طرح های تلویزیونی در قالب کلیپ، کارهای نمایشی کوتاه، سریال، مسابقه، ارتباط وب با نویسنده اه، تهیه کننده ها و کارگردان ها رسیدیم که باید امکانات مالی هم برای اینها مهیا شود تا بیشتر و بهتر بتوانیم شاهد این تولیدات باشیم.
وی در پایان افزود: این کارگروه شروع خیلی وبی داشت اما این مستلزم آن است که ادامه داشته باشدف ما باید آینده پژوهی و هم آینده نگری و یک برنامه خوب برای رسیدن به این هدفمان داشته باشیم.