مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس:

تبعیت از ولایت فقیه بر همه ما واجب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس تصریح کرد: امروز تبعیت از ولایت فقیه در جامعه اسلامی از اوجب واجبات است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۷۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیح از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام زحمتکش مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس با حضور در حسینیه شهدای گمنام لشکر27 اظهار داشت: درود و رضوان خدا بر تمامی شهدا بویژه شهدای مدافع حرم این لشکر سرافراز که با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و فدای عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) شدند. شهدا مسیر اعظم بهشت را انتخاب کردند، هم در دنیا و هم در محشر دستگیری می کنند. تا می توانید به شهدا توسل کنید.

حجت الاسلام زحمتکش با ذکر روایتی از پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: وجود نازنین رحمت للعالمین پیامبر خوبی ها می فرماید: ناگریز انسان سه همراه دارد، دسته اول انسان را تا مرگ همراهی می کند، دسته دوم تا قبر و دسته سوم تا قیامت، دسته ای که انسان را تا لحظه مرگ همراهی می کند مال آدم است، دسته ای که تا قبر همراه اوست خانواده است و دسته سوم که تا قیامت انسان را همراهی می کند عمل او در دنیاست.

زحمتکش اذعان داشت: برزخ برای بشر وحشتناک ترین عالم است، از لحظه مرگ هیچکس اجازه تصرف ندارد الا دونفر یکی صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) ودیگری ارباب عالم حضرت سیدالشهدا(ع)، همه عالم برای شفاعت به این دو پناه می برند.

وی با اشاره به ایام اسارت حضرت زینب کبری(س) افزود: حضرت زینب(س) اسوه صبر است، این روزها ایام اسارت عمه جان امام زمان(عج) است، عقیله بنی هاشم در کوفه درس تفسیر قرآن داشت، خیلی از مردم کوفه بعد از معرفی او تازه فهمیدند که آنها خارجی نیستند، کاروان اسرا خانواده امام حسین(ع) هستند و زینب(س) دختر امیرالمومنین(ع) است. اینها همه عبرت است. درآن زمان هم خیلی ها چشمشان را به روی حقیقت بستند و امروز هم تکفیری ها و داعشی ها همان حرف ها و همان طرز تفکر را دارند، خوشا به حال شهدای مدافع حرم، خوشا به حال فرمانده عزیز و جاویدالاثر این لشکر شهید مدافع حرم حاج رضا فرزانه و دیگر شهدا.

ارسال نظرات
آخرین اخبار