فرمانده سپاه اردل:

راهپیمایی 13آبان همه می آییم

فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: در راهپیمایی روز 13 آبان، همه می آییم تا مشت محکمی باشد بردهان استکبار و بدعهدی های شیطان بزرگ.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۹۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت 13 آبان و روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: دانش آموزانی که هنگام تبعید امام خمینی (ره) در سال 1342خردسالانی بیش نبودندسال ها بعد غیور مردانی در این خاک شدند که برظلم و بیداد شوریدند.

فرمانده سپاه ناحیه اردل افزود: آنان درس را نه در پشت نیمکت های چوبی کلاس و برتخته سیاه آن، که برصفحه سپید پیشانی مردمان زجر کشیده در کوچه و بازار آموختند.

جمشیدی اظهار داشت: دانش آموزان چنان سهمی در پیروزی انقلاب داشتند، که اگر صفحه ای از اوراق خونین انقلاب به نام آنان نمی خورد، بر زحمات، رشادت ها و تلاش های آنان جفا شده بود.

وی، گفت: آن روزها دانش آموزان اعلامیه های امام را رونویسی و پخش می کردند، شب ها خطر حکومت نظامی را نادیده می گرفتند و با خط های ابتدایی و ناپخته خود دیوارهای شهر را به شعارهای انقلابی مزین می کردند.

جمشیدی، با اشاره به حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر حوزه های مقاومت سپاه ناحیه اردل در راهپیمایی روز 13 آبان تأکید کرد: همه می آییم تا مشت محکمی باشد بردهان استکبار و بدعهدی های شیطان بزرگ.

ارسال نظرات
آخرین اخبار